Janganlah merajuk...

Salam semua...

Susahnya bila owang merajuk? nak pujuk satu hal, pastu nak kena penuhi pulak permintaan dia..adeii huhuhu
Sedia maklum, kelmarin adalah besday anak Lin, Naz..tapi di sebabkan ayah dia takde, keluar outstation, jadi Lin tak kemana-mana malam 2hb Nov tu, jadinya besday girl tu dok murung, muncung dan rasa tak best oke!!
No cake, no present on 2th Nov..kesian tak? hehehehe saje buat gimik..kekekekek
Jadi semalam, bangun pagi pun, muka dia still muncung masam, Lin saja diam buat tak tahu aje, hehehe sampai ke petang, Lin akhirnya bukak mulut ajak keluar ke Jusco Bukit Indah, lagipun sekali nak ke Kempas ada hal, sampai Jusco, Lin saja-saja jalan-jalan je buat tak tahu, hinggalah ke bahagian bag tangan dan wallet, muka Naz dok kelat je tak senyum..heheh dah tau dah apa yang dia nak..hehehehe..:p
Hati anak kan, mak mana yang sanggup dok tengok biarkan je, nak marah perempuan pulak tu, kita faham apa keinginan dia, bukan selalu pun dia mintak, jadinya nak tak nak dengan hati yang ikhlas lagi berbunga-bunga...kasi jugalah dia pilih mana satu pilihan dia, Carlo Rino handbag jadi pilihan dia..harga?? biarlah rahsia, yang pasti ayah dia yang keluar duit bukan dari poket mak dia..hahahahahahaha *mak tak keje oke!!!...


*BIla dah jalan, mesti le nak isi perut kan..anak-anak nak makan pizza hut..haa yang ni mak belanjer..kekekeke
Me and the besday girl..*dah tak merajuk lagi eh? hahahahaha


*Yana dengan Amat yang cool jek..bagusss tapi dalam hati erkkkkk! are u jelesssss? hahahaha


*Yana kata, takpe harini hari Kakak, tunggu hari Adik pulak....erkkkk!! cop cop..hari Mak lepas ni yek..hahahaha


*Ni menu yang Lin makan, anak-anak makan pizza, Lin makan meatball sos masala..yummyy sodapppp! ..
Kalau setakat makan boleh lah Mak belanjer, tapi kalau mintak hadiah beratus-ratus tu, memang Mak tak mampu l;e, maklumlah Mak tak keje, kalau Mak pakai pun, Ayah la yang belikan..huhuhuhu
So besday akan datang ni, terima seadanya..:)





P/S: Kalau dulu-dulu, Lin nak mintak hadiah dengan Abah Lin pun takut..sebab kita hidup tak sesenang sekarang, banyak bende nak di buat, maklum lah Lin anak sulung, lebih utamakan adik-adik yang lain..tapi sekarang....?????


With Love

4 comments:

  1. betul2... ako dulu pun sama gak, nak minta hadiah punya la takooottt.... memang telan air liur jer laa...

    dapat hadiah dari mak pun, itu pun ms umur 17 tahun jer.. frist & last ko.. ehehhee....

    ReplyDelete
  2. Retna: Kannnnnnnn...kadang2 sendiri plk jeles dgn anak..nk semua dapat..merajuk pun dapat..kita??

    kalau rajin cmne pun, klu pujuk cmne pun dulu, belum tentu dapat..huhuhu

    ReplyDelete
  3. anak2 sis lin comel2... mesti banyak kerenah... kadang2 kene ikutkan je.. kadang2 kene abaikan dengan hemahnye...

    ReplyDelete
  4. Zul: hehe thankx Zul..
    kdg2 ada yg ptut di adakan dn kdg2 mmg tak ptt di adakan..tgk permintaan dan juga kemampuan..huhuhu

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..