Majlis Berkhatan Berlangsung-2

Salam semua...

Tetamu silih berganti datang bertamu, yang jauh yang dekat, yang pertama kali berjumpa, dan juga yang kerap kali berjumpa semua berkumpul dalam satu Majlis, Lin amat-amat bersyukur dan gembira walaupun dalam keletihan tapi di bantu oleh rakan-rakan yang sama-sama ringan tulang menjayakan majlis ini..
Terima kasih banyak-banyak kepada Shai, Lin lihat dialah yang paling banyak membantu menguruskan hidangan dan minuman dan melayan tetamu-tetamu semua..huhuhuhu betul tak kawan-kawan?..


*Haritu Amat memang femes dan glamer, sampai malu pun ada dia tu, mana taknya semua tetamu dok kerumun dia, kalahkan artis pulak yek..hehehe
Itu belum lagi yang buka tingkap..hehehehe


*Rakan, sahabat yang banyak membantu di mana jua tak kira dalam apa juga majlis dan acara, mereka lah yang sedia ada membantu..terima kasih all..huhuhu sedih dan terharu dengan kowang semua..


*Sebahagian rakan-rakan ofis hubby yang hadir pada haritu, hubby dah keletihan di tambah dengan sakit pinggang belakangnya, tapi tetap senyum untuk majlis anak bujangnya..:) steady Yang..!


*Malam menjelma, baru le Lin duk relax jap menyumbang suara, hehehe time nie owang dah tak ramai, so nyanyi kasi rabak je le ikut suka..hahahaha
Abang Ross dengan Shai dah ready nak ikut turn masing-masing..hahahahaha
*Karaoke adalah dari ZamTADC Photog & Event. 


*Bergambar kenangan bersama Kandryx & member( lupa pulak namanya) hehehe..Abang Rossli, Retna, Kasawari, Linda dan juga anak-anak..


*Tetamu yang tak di sangka datang, Seleksi Qrizz (FB), dialah yang bertanggungjawab mendesign dan menjahit baju yang Lin pakai pada majlis haritu, walaupun belum siap sepenuhnya jahitan manik tu, tapi dah cukup menarik dan selesa memakainya, ramai yang menegur dan bertanya(dah promote dah kat semua tetamu)hehehe..Thankx Ben..:)


*Tetamu VVIP pada malam itu...tak payah nak di bagitahu siapa dia, kowang mesti kenal kan? siapa? Oh..! itulah dia 'Kekasih Gelap Ku'..hahahahaha siap bawak hantaran lagi U..ahakkksss
"Terima kasih berjuta-juta lemon buat tetamu-tetamu ku ini, tanpa kalian semua malam- malam kepenatan ku menjadi suram dan kelam, hilai tawa kalian membuatkan keletihan ku hilang di tenggelami oleh cerita-cerita lawak jenaka kalian..Luv U allz..muahhhhhhh"


*Sebagai penutup majlis malam tu, acara memotong kek harijadi bersama anakanda Lin,Naz...agak terlewat tapi sederhana saja, cukup syarat dan tema untuk lahir pada bulan bulan 11...hehehe
Kek dari UmmiEyna & Sweet Ummi Bakery...TQ..



P/S: Akhir kata sebagai penutup majlis Berkhatan..'Lin sekeluarga mohon maaf jika ada kekurangan, salah silap sepanjang majlis berlangsung, di harap semua tetamu tidak serik dan tidak ada rasa terkilan dengan apa yang di hidangkan dan di sediakan, yang baik datang dariNya, mana yang buruk datangnya dari kami semua..Terima kasih semua..!'..


With Love

7 comments:

  1. siapa shai tue weeeeiiii.. rajin kan budak tue. leh buat menantu. ha ha .. promosi la lebih sikit wooooiii

    ReplyDelete
  2. Shai: ntah le sapa Shai tu...hahahahaha
    woii ingt kain ela ke toto ke nak promote2 ha...kang laris laku, sapa yg susah..si 'N' tu jugak yg susah..hahahahahahaaaa

    ReplyDelete
  3. bro Ross tu, kalau bergambar mmg pattern tu ye dia pandai. ahaha.

    ReplyDelete
  4. Cha: hehehe dia maintain macho tau..suke aksi dia...ahakkkksss

    ReplyDelete
  5. bagus betul.. macam kenduri kawen pulak... mesti anak sis lin hilang rase gemuruh kan..

    ReplyDelete
  6. Zulkifli: Heheh anak bujang sorg,teruja nak di raikan mcmtu...:) gemuruh tu tetap ada,sakitnya mesti terasa..huhuhu

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..