K.A.W.A.N

Salam semua...

Awak sayang saya? Saya pun sayang awak... *.*
Takde istilah sebenarnya nak ungkap perkataan KAWAN tu, sebabnya terlalu besar pengertian makna KAWAN tu jika kowang betul-betul tau apa erti KAWAN..Yang memahami apa di sebalik erti KAWAN tu je yang dapat ungkapkan apa itu KAWAN jika berKAWAN..
Jom kongsi info desebalik pengertian KAWAN yang 10 ini..ehehee
Info dari Tok Wan (FB)..


Khas buat mu KAWAN -:

1) Kawan tu bukan macam main FUTSAL. Mula-mula kejar ...dah dapat sepak...

2) Kawan tu bukan macam main SKATE. Mula-mula gosok ...lepas tu pijak...

3) Kawan tu bukan macam main RAGBI. Mula-mula tangkap ... dah dapat tendang...

4) Kawan tu bukannya macam PAMPERS ... dah pakai, buang...

5) Kawan tu bukannya macam BARANG KEMAS. Waktu baru beli pakai. Dah sengkek gadai...

6) Kawan tu bukan macam PELANGI. Hari cerah takde ...hujan gerimis baru muncul...

7) Kawan tu bukan macam KERETA. Rosak sikit, jual ... ambik kereta baru...

8) Kawan tu bukan macam CHIPSMORE ... sekejap ade sekejap tak...

9) Kawan tu bukan macam BANK. Bila dah takde duit, pergi kat sana ambik...

10) Lagi ...kawan tu macam ape ye???? Haa..kawan tu macam AWAK LA. . bila saya hantar citer, awak akan baca citer saya dgn teliti sampai habis.


Walau ape pun tanggapan orang tentang kawan ...bagi saya, kawan tu penting. Seorang kawan takkan biarkan kawan dia menangis, sedih, berduka dan sebagainya.
Kawan yang sejati adalah seorang kawan yang dapat diajak duduk dan berbincang tentang pelbagai perkara.
Yang penting, seorang kawan akan sentiasa menghadiahkan senyuman kpd kawan-kawannya.

~ FRENSHIP FOREVER frenship never ends ~



P/S: Awak, Kamu, Dia, Kita, Kau, Mereka, dan Aku adalah KAWAN..:)

With Love

8 comments:

  1. alhamdullilah..

    syukur dapat kongsi renungan ini bersama-sama

    sis lin...ayu suka berkawan dgn kak jugak...

    ReplyDelete
  2. Ayu: Ye syukur..dgn blog ni kita kenal sebagai KAWAN kan..:)

    Sis pun suka berkawan dgn Ayu walaupun belum pernah ketemu, dok bual aje di telefon..tapi awak memang KAWAN kita..:)

    ReplyDelete
  3. seronok dapat kawan mcm sis lin..selalu jengok2 blog saye... harap kite kawan sampai bebila... saya doakan sis lin happy selalu..

    entry yg baus sis... tq...

    ReplyDelete
  4. mmuah... bagi kiss kat sisLin.

    ReplyDelete
  5. saya suka KAWAN dengan AWAK!!!

    thanks sebab sudi jadi KAWAN saya!!!

    mmuuaacchhhh..........

    ReplyDelete
  6. SMbenjamin:Tq juga bt Zul, sbb sudi sggh bc di blog sis..:)
    kita kawan hgga bila2 yek..:)

    ReplyDelete
  7. Cha: muahhh..flying kiss juga bt Cha..:)

    ReplyDelete
  8. Retna: Muahhh awak kawan saya dunia akhirat..thankx 4 everything awak..:)

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..