Friday, December 31, 2010

Selamat Tahun Baru 2011.

Salam semua..

Masa berlalu amat pantas, pejam celik pejam celik dah sampai 2011, kowang rasa dah tercapai ke semua yang kowang nak tahun 2010? ermmm
Tiap-tiap tahun pasang azam, tiap-tiap tahun niat, tapi semuanya tak semua yang tercapai, sama jugak macam Lin, banyak yang tak kesampaian, susah nak ramal apa yang kita rancang dan impikan, yang pasti 2010 akan meninggalkan kita, dan 2011 sedang menuju mengejar kita..huhuhu


'Selamat Tahun Baru buat semua pembaca *Bisikan Hati*..
Lin doakan pada tahun baru 2011 ini kita di berikan kesihatan yang baik, di panjangkan umur, bertambah juga di murahkan rezki, di berikan kebahagiaan dan kejayaan yang berlipat ganda buat kita semua..Aminn..
Azam?? ermmm tiap-tiap tahun takde azam, cuma azam spontan je kat mulut, tapi kalau betul-betul berazam tu, banyak yang tak tercapai, jadi susah nak cakap ler..huhuhuhu...
Azam kowang apa pulak yek? he he he.. :p



P/S: Tahun 2011 tahun arnab..kata orang ibaratnya tahun arnab ni, apa yang datang depan mata, kena cepat-cepat bertindak, kalau lambat, habis semua lari terlompat-lompat..*macam arnab..kekekekeke


With Love

1 comment:

  1. selamat tahun baru 2011.. terima kasih sudi menyambut tahun baru bersama kami.. hehe..

    tahun arnab ya nanti.. wah kena cepat2 sambar tu kan apa yag ada di depan mata.. huhu

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..