Saturday, January 01, 2011

Terkini:Pelakon Faizal Yusof bekas suami Siti Nordiana meninggal dunia.

Salam semua..

Al-Fatihah...mesti kowang terkejut kan? Lin pun sama, memang terkejut dan tak percaya pulak bila membaca  khabar kematiannnya di twitter para artis..huhuhu
Apa-apa pun kowang tunggu dan ikuti aje la perkembangan seterusnya, sebab Lin pun dapat tahu dari sumber yang Lin baca di sini Malaysia Hiburan


Menurut sumber di twitter dan pesanan Blackberry, pelakon, Faizal Yusof, yang juga merupakan bekas suami Siti Nordiana, telah menghembuskan nafas terakhirnya di ‎​Hospital Pusrawi, Kuala Lumpur, akibat serangan jantung, sekita 2.30 petang tadi.
Jenazah Allahyarham masih berada di lokasi berkenaan.


P/S: Takziah buat ahli keluarganya...Moga rohnya di cucuri rahmat olehnya..Aminn

With Love

5 comments:

  1. Assalamualaikum. Mmg terkejut dgn berita ni. Takziah buat seluruh keluarga arwah.

    Al-Fatihah...

    ReplyDelete
  2. innallillah...kematian itu sudah pasti kan tapi tak sangka arwah meninggal dlm usia yg muda

    ReplyDelete
  3. Takziah buat ahli keluarganya...Moga rohnya di cucuri rahmat olehnya..
    Al-fatihah..

    Post terkini: AKIBAT MUAT NAIK GAMBAR DI INTERNET

    ReplyDelete
  4. inalillah , macam tak caya je mulanya , huhu . yelah tengok dia belakon dalam tiramisu kat tv3 tuh

    ReplyDelete
  5. inalillahhh..takziah pada keluarga arwah...al-fatihah..moga allah mencucuri rahmat ke atas rohnya..

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..