Wednesday, June 22, 2011

i miss u

Assalamualaikum wbt...

Pagi2 bangun rasa lain pulak kali ini, selalu tak macam ni, dah 6 hari tido tiada berteman, pusing kanan, toleh kiri, hanya ada bantal peluk aje, tapi kalau tengah malam, Lin tak bukak le mata, kang silap2 bantal peluk bertukar mata merah kang, tak pasal2 Lin histeria pulak tengah2 malam buta tu..
Sebenarnya dah biasa dah kena tinggal camni, cumanya kali ni agak berbeza di sebabkan kesibukkan hubby tu dia tak dapat nak col dan berborak2, bizi sangat katanya, pergi awal pagi, balik awal tengah malam, so katanya kalau nak col dalam pukul 2-3am tu takut Lin dah tido, nak col pagi pulak selalu dia leka, keluar aje nak pi kerja, sampai tertido dalam van katanya, huhuhuhu
Mungkin sebab itu Lin rasa lain, rindu sangat tu takde la, tapi kalau tak rindu tu tipu le namanya, kita owang perempuan ni lain dengan orang lelaki, kalau perempuan yang rindu, dia boleh tunjuk perasaan rindu dia kat Fb ke blog ke, sms ke, baru rasa puas, tapi owang lelaki ni, susah nak tunjuk, jangan kata nak sms, dia takkan tulisnya kat status FB tu, kat blog ke, kalau ada pun 100 dalam 5 je le yang macam tu, ego tu masih ada lagi, kang kalau kita tak cakap rindu, dia katanya pulak kita ni tak ingat dia, kalau kita kata rindu, kang katanya pulak kita ni ngada ngada, eeee susah nak faham le!


Tapi aku peduli apa! nak kata rindu ke apa ke sayang ke kat hubby aku, semua aku akan tulis, tak kira dalam sms ke, blog ke, FB ke, janji puas! biar semua orang tahu yang aku ni ada perasaan rindu tu, kalau ada owang yang suka ngejek2 tu, owang yang takde perasaan tau! ataupun jelessssssss :p
nak jerit kuat2 ni 'i miss u en.Sabar!'.....'ada aku kesah!'




P/S: 'Saya faham ayang sibuk dan tak sempat nak col, dan saya faham sekarang ni tengah banyak kerja, saya faham tanggungjawab yang nak di pikul, ayang jangan risau saya dan anak2 kat sini ye,kitaorang baik2 aje,  saya akan tunggu ayang col ok!'...*sedapkan hati sendiri* :p


With Love

4 comments:

  1. ayu 1 hari encik zalie di hospital..
    ayu dah start mengigau..
    lagilah kalau berada di tempat sis..

    sis.. sabar yer..
    okeylah nie luahanmu
    skurangnya en sabar tau

    PS;ingat berjangkit dgn CMG.. sukar tidur malam.. gosok teko hahaha

    ReplyDelete
  2. Ayu: Tu le ayu..kang kita cite luahkan panjang ela kang..owang kata gedik's...nak tak nak kita cite sikit pun jd le..blog kita kan..kita punya suka lahhhh!

    Sis dh biasa dah ayu..bt tak reti jek..tau hubby byk keje tu..:)

    Sis tak lap teko..sis lap U...he he he he

    ReplyDelete
  3. teringat pulak kawan kite kata tika jam menunjukan pukul 2 pagi mata masih tak mau pejam..
    "best kan kalau sekarang ni ade 'bantal golek gerak-gerak' hik3..

    ReplyDelete
  4. Oh Oeya: huhuhu adeiii kalau time 2am tu..sis pejam mata je le..kang menunggu col, ada anak2 x ke sekolah x sedar esok pagi..hehehehe

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..