Jejari durian.

7/22/2011 04:00:00 PM

Assalamualaikum wbt...

Haa yang manakah jari ku yang gebu itu? opsss sori, jari Mat gebu takde dalam ini cerita ok! sori.. :p
Tapi yela memang dah nampak gebu jari jemari aku tu, tang sana gebu, tang sini gebu, adeiiii macam mana ni, diet diet juga, tapi makan no control, sebab tu le badan naik gebusssssss...hahahaha
Alaa jangan bimbang, puasa dah dekat, lagi 9 hari lebih kurang gitu, nanti tak makan, tak minum di siang hari, kempis dan kurus le perut tu..hehehehe..tapii kalau tak kurus jugakk?????????? ermmmmm 'lu fikirlah sendiri'..hahahahahha lagi mau tanya..hahahahaha..
Ok2 berbalik pada tajuk dan gambo ni, kan ke dah musim derian ni, sana sini bau derian tak hilang2, serawa sini, bubur sana, tempoyak situ, lempok sinun..pokoknya semuanya pokok durian..hahahahah *pebende aku mengarut ni*. Sama juga le kat rumah ni, habis semua jenis durian di rasanya, durian saka le, durian musang king la, ni nanti hubby kata nak beli durian tembaga pulak..adeiii macam2 nama ler...


Yang penting kowang makan tu ingat2 sikit yek, kang baik2 kencing manis takde, terus ada, baik2 tido sejuk, terus panas tak  boleh tido, pokoknya pokok durian ni takkan habis selagi tak habis musim.
 Lin kalau dah makan anak beranak, cenggitu le gayanya, aksi berebut macam tak cukup makan..hahahahaha..
Kowang camne? masih demam durian lagi ke???




P/S: Esok mau turun KL..rombongan kak kiah mariiiiiiiiiiiii....



You Might Also Like

9 Comments

  1. tu dia kak.... adeh sodp nyer.....

    ReplyDelete
  2. Pergghh! sedapnya makan durian..kat sarawak ni mahal sgt la :((

    ReplyDelete
  3. IEB: Makan durian tak habis2 lagi ni kat rumah, bau dok melekat jd pewqngi nie..huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. Elih Japahar: Sedappp kat JB ni tgh jual lelong sana sini..ada tu 6bijik rm10, rasa pun dh ok..huhuhu
    Kena plk musim panas nie...adeiii hangattttttttt!

    ReplyDelete
  5. Wahhh, everyone eating durians now days, i want also :)

    ReplyDelete
  6. Thristhan: Yup...u must try musang king..it's so marvelousssssssss

    ReplyDelete
  7. pergh.. sedap nih... simpankan sikit.. hehehe...

    ReplyDelete
  8. R.A Firdausi: Heheh jgn kata nak simpan..nk tumpang makan skli pun boleh..manyakkk nie...tp kulit jek..hahahaha :p

    ReplyDelete
  9. hari sabtu ni baru nak gie makan durian. nak ikut?

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com