Spontaneous Thursday # 2: Haram!

8/04/2011 06:23:00 AM

Assalamualaikum wbt...

SAH! Memang HARAM! itu saja nak dikatakan untuk entry harini...
*Kang banyak tulis, lain pulak, takut silap..he he he


Image c&p dari rakan FB.


Bagi mana2 individu yang tidak puashati atau masih dalam keraguan, sila hubungi pihak2 yang berkenaan ye..di sini bukan tempat mengadu dan komplen, sekadar ingin berkongsi saja...TQ





P/S: Secara jujur belum pernah lagi Lin guna butter ni, tapi turut terasa tempiasnya dan simpati bagi pihak2 yang menggunakannya...


You Might Also Like

12 Comments

  1. sgt2 curious butter ape yg x halal.. thnks for the info.. lega x pnh guna butter tu..

    ReplyDelete
  2. sharing is caring. golden churn? mcm x popular je jenama tue. he he he

    ReplyDelete
  3. pernah guna lama dulu huhuhuuu
    mujurlah harganya mahal sikit berbanding butter biase jadinya mmg selalu pandang sipi2 je kala nak beli butter hehehee

    thanks for the info sis lin sayang :D

    ReplyDelete
  4. eeiii,tak paham betool camne dyeorg dapat klulusan bole je jual mule2...hmmm,dgar kate starburk pom haram eh?btol ke?

    ReplyDelete
  5. Imnabila: Kann..kita dah susah nak buat pilihan..huhuhu
    Sama2..sharing is caring :)

    ReplyDelete
  6. Shaizhar: Yup...kita berkongsi untuk info yg berguna kannn :)

    Selalu owang guna buat kek lapis Shai..sbb tahan lama :)

    ReplyDelete
  7. Fiza Nordin: Kalau mcm kita2 ni jarang la nak guna butter tu kan, tp klu pembuat kek lapis, rasanya terduduk juga kan..sbb kerana butter tu le kek lapis kekal lama dn bertahan...skrg masa utk bertukar..

    Sama2 Fiza..byk order raya ni?

    ReplyDelete
  8. Peachippo: Kes Starbucks tu ada juga dengar tp x tau la apa perkembangan dan kesahihannya..

    Kadang2 tu terfikir juga..biar tak tau dr amik tau kann..huhuhu

    ReplyDelete
  9. IEB: Jgn macam tu, mereka dh amik tahu dan dh bertukar ke jenama lain..tp ye jugak kan..untuk tahun ni, tp yg sebelum2 tu??? erkkk mesti dh terlepas menjualnya kan..erkkkk

    ReplyDelete
  10. x pn plak dengar pasal golden churn..huhu..thnx for the info k~

    ReplyDelete
  11. Luqman Zakaria: Biasa pembuat kek lapis aje yg biasa dgn jenama nie.. :)

    Sama2..sharing is caring..

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com