Breaking

Sunday, March 18, 2012

'MEREKA' Degupan Jantung Ku.

Assalamualaikum wbt...

‎Dan Kami wajibkan manusia berbuat baik kepada kedua ibu bapanya; ibunya telah mengandungnya dengan menanggung susah payah dan telah melahirkannya dengan menanggung susah payah. 
Sedang tempoh mengandungnya berserta dengan tempoh menceraikan susunya ialah dalam masa tiga puluh bulan. Setelah dia besar sampai ke peringkat dewasa yang sempurna kekuatannya dan sampai ke peringkat umur empat puluh tahun, berdoalah dia dengan berkata: 

"Wahai Tuhanku, ilhamkanlah daku supaya tetap bersyukur akan nikmatmu yang engkau kurniakan kepadaku dan kepada ibu bapaku dan supaya aku tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redai; dan jadikanlah sifat-sifat kebaikan meresap masuk ke dalam jiwa zuriat keturunanku. 
Sesungguhnya aku bertaubat kepadamu dan sesungguhnya aku dari orang-orang Islam (yang tunduk patuh kepadamu)."

- (al-Ahqaf 46, ayat 15)

-Mak doakan Kakak mendapat result SPM yang cemerlang pada 21hb Mac ini..Insya'allah..Aaminnn.

-Mak harap Amat tekun belajar dan rajin ulangkaji pelajaran agar dapat capai keputusan UPSR cemerlang tahun ini..Aaminnn

-Mak juga berdoa dan berharap agar adik teruskan usaha dan jangan putus asa, tekun belajar untuk persediaan SPM tahun hadapan..Mak percaya adik pasti boleh! Insya'allah, aamiinnn..







P/S: Tanpa mu mr.hubby yang tersayang, yang senantiasa kerja keras untuk keluarga pasti KAMI sekeluarga tidak akan menikmati nikmat rezki yang Engkau berikan sehingga kini..alhamdulilahhh..


14 comments:

  1. sweet...terharu jap bace...

    ReplyDelete
  2. datang mengaminkan doa mak.... amin...

    http://thetimelines2u.blogspot.com/2012/03/gila-kuasa.html

    ReplyDelete
  3. aminnnnnnnnnnnnnn :-)
    happy family always k ;)

    ReplyDelete
  4. Zyash: Thankx Yash..alhamdulilah...

    ReplyDelete
  5. Sam Banjamin: Aamiinn...Insya'allah terima kasih SB..

    ReplyDelete
  6. Alin Marlini: Huhuhuhu terima kasih Alin..terharu di panggil Mak..huhuhu

    ReplyDelete
  7. Retna: Insya'allah...terima kasih awak...

    ReplyDelete
  8. As'salam Lin

    Aminnn Ya Rabbal Al-Aminnn...semoga doa dari ibu termakbul, Insya'Allah

    Oh 21hb ni result kuar ya, berdegup2 jantung nak tunggukan. Kalau lily dah tak tido malam dah tu..hehehe

    Itulah tahun ni 2 orang yang akan duduki exam besar Lin, tapi biasalah anak2 bujang ni bila dikerah baru nak bukak buku..hihi. Sama2lah kita doakan untk kejayaan anak2 bersama ya Lin..Aminnn

    ReplyDelete
  9. Ct Delima: Wasalam Kak Ct...
    Aamiinnn..mudah2an anak2 kita sama2 berjaya dn cemerlang dunia dn akhirat ye Kak Ct...

    Thn ni Lin Amat, thn depan Yana plak..huhuhu belum reda degup jantung ni lagi kak Ct...

    Insya'allah mereka dh bt sedaya yg mampu kan...

    ReplyDelete
  10. lega sedikit anak-anak dah besar (mama selalu cakap mcm ni). bg kita yg tgh struggle ni, gogo chayok. hahahaa. adoiii.

    ReplyDelete
  11. Cha: Alhamdulilah...tapi masa nak membear tu, sis dh makan 18thn Cha, macam Cha baru lagi..insya'allah moga2 anak2 Cha akan kenang pengorbanan Cha ye...

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..