Suami: Ketiak licin atau Ketiak berbulu?

3/08/2012 07:00:00 AM

Assalamualaikum wbt..

Tajuk tu agak kelakar dan sedikit berbaur 'lucah' tapi sekadar gimik tajuk saje, apa ada pada tajuk kalau isi entry takde kena mengena kan..hehehehe *macam bagus benar entry aku kan..;p
Betul le, tajuk tu harini ada kena mengena dengan 'ketiak'..baik untuk isteri ataupun suami, tapi lebih kepada sang isteri le, yang mana, nak kan suami ketiak licin atau pun berbulu..kekekeke
Kenapa? Ok jom kita baca kenapa ye..*ala c&p aje macam biasa lalalalalala...

Image search dr en.google.

Tidur Berbantalkan Lengan Suami

Dari bancian ke atas 10 ribu pasangan yang berkahwin (mengikut satu kajian) hanya kira-kira 45% sahaja isteri yang tidur berbantalkan lengan suami selepas 3 tahun berkahwin.
Dan hanya tinggal 21.7% sahaja isteri yang masih tidur berbantalkan lengan suami selepas 10 tahun usia perkahwinan.

Tahukah kaum isteri, bahawa hormon bau phero yang di rembes dari ketiak lelaki/suami boleh mengaktifkan hormon wanita/isteri hingga mereka merasa damai dan tenang.
Sebenarnya hampir 65% bau badan lelaki/suami datang dari celahan ketiak dimana kelenjar phero paling aktif.

Jadi para isteri semua, ketepikanlah bantal-bantal anda, tidurlah di atas lengan suami hingga ke pagi, hampirkan hidung di celahan ketiaknya.
Tidak di nafikan anda akan peroleh pengalaman yang cukup rilex dan tenang.
Ianya tanda bahawa bau phero suami anda sedang bertindak balas dengan kelenjar hormon anda.

(pengalaman ini hanya perempuan sahaja yang tahu betapa asyik dan rilexnya)…FAKTA

Dan dari kajian itu juga menyatakan isteri yang tidur di atas lengan suami akan tidur lebih lena dan mencapai tahap 7 hingga 8 dalam tahap lena tidur.
Dan peringatan untuk lelaki/suami, jangalah cukur ketiak anda togel, biarkan sedikit atau trim sikit sahaja bulu-bulu itu yang merupakan ejen penyebar bau phero yang di senangi wanita.

Pada isteri-isteri semua, anda semua praktikan ke tidur atas lengan suami?
Suami-suami semua, adakah anda cukur licin ketiak atau biarkan berbulu?

Oleh: FB Ustaz Nasir 





P/S: Juga peringatan buat sang suami, kalau agak2 tau ketiak tu mendatangkan bau kurang enak, sila guna deodorant selepas mandi ye..hehehehe *ketiak suami saya bau dashing,lalalalalala..


You Might Also Like

6 Comments

  1. good info...tido sekejap boleh la pastu mesti nk cari bantal jgk...hihihi

    ReplyDelete
  2. iBoo: Terima kasih iBoo...Betul tu, klu tido sepanjang masa kat lengan keras tu, maunya poagi esok kena 'salah lengan' bukan salah bantal..hehehehe

    ReplyDelete
  3. wakakaaka..
    nak cuba nak cuba
    muahahaha...

    erkk ada bau ek? :p

    ReplyDelete
  4. As'salam Lin

    tiap2 malam pun memang tido berkepit aje. cuma kalau mood merundum..'period' baru ler tido jauh2..hehehe

    best apa suami ada bulu ketiak ..kalau ppuan ni emm..pengotor jer erk :)

    dah sihat sepenuhnya Lin..jaga kesihatan lepas ni ya..

    ReplyDelete
  5. Retna: Hahahaha ye ye nanti ko cuba..tapi opsssss erkkk ko nak tido celah ketiak sapa ek???? ;p

    ReplyDelete
  6. Kak Ct: Wassalam kak Ct..sama le dgn Lin, mula2 nak mulakan tido, musti tido celah lengan, pastu tup2 pagi, silap2 celah kaki..hahahhaa ganasss kan tido..hahahahahaha

    Alhamdulilah kak Ct..sihat walafiat..

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com