BERSIH! dirumah Mat Gebu!

4/29/2012 11:33:00 AM

Assalamualaikum wbt...

Alhamdulilah semuanya selesai dibersihkan...
Woooo woooo ini bukan bersih 3.0 tu ye, ini bersih yang kenyang perut punya, bukan bersih kasi penuh perut jalan tuuuu,opssss ;p
Sebenarnya memang tak dirancang nak ke rumah Mat Gebu ni, tapi bukanlah main redah, dah col awal2 tanya dan mintak izin dengannya ye, kang kalau main terjah ada duduk luar pagar kang...
Kebetulan Retna datang dari KL dengan adiknya dan juga kawan dari Singapura, jadi plan terus je ke rumah Mat Gebu, cuma kedatangan kami lambat sikit dek sebab Lin ke jemputan Yassin di Larkin dan balik agak lewat sikit majlisnya selesai, tapi Mat gebu sabar menunggu kedatangan kami semua..
Berpeluh2 dengarnya Mat Gebu menunggu hehehehe sowiiii...


Lin datang bawak Mak Lin, anak Lin,Yana. Retna satu kete dengan adiknya dan juga kawan dari Singapura yang nampak dah semakin serasi, mudah2an...
Sampai aje disambut dengan wajah senyum dari tuan rumah, macam biasa laa kalau ada Mak yah dan Bak memang riuh sesisi rumah berborak. Lin pun kalau dah jumpa Mat Gebu orang kiri kanan faham2 aje le kalau dengo bunyi mengilai ketawa tu, hahahaha sungguh tak sopan tau Pn.Lin ni ;p
Biasa le kalau dah borak, semua cite kuar, sampaikan cacat di jari masing2 pun jadi bahan cite, siap amik gambo lagi,hahaha *nanti Lin tunjuk ye,cacat bukan sembarang cacat ok! 
Sambil borak sambil makan dan minum, Laksa Johor jadi menu yang dihidangkan oleh Mat Gebu, walaupun last minit tapi cukup lazat dan sedap! kan Mak kannnn *tak habis2 duk cakap puji dalam kete..ermmm
Air kopi dan teko habis bersih satu teko..huahuahua *bini sapo le tu perabiskan..hahahahah
Apa2 pun terima kasih buat Mat Gebu sekeluarga yang sudi terima kunjungan kami semua, balik2 muka aku je ke sana, hahahahahaa 'ada aku kesah!'.. ;p
Buat Retna, aku majuk dengan ko sebab ko tak salam peluk cium aku semalam huwaaaaaaaaaaaaaa ;((






P/S: Mudah2an Allah murahkan rezki Mat Gebu sekeluarga,Aamiinnnn...


You Might Also Like

3 Comments

  1. Alamak....alamak....aku lupa arrr iskk gara2 nk balik cepat..

    Alamakk hgn majok2 k..
    Insyallah ada kelapangan aku dtg lg k..

    ReplyDelete
  2. Retna: Huwaaaaaaaaaaaaa majuk bebeno ni...*sambil makan cokelat ;p

    Nnti dtg lagi kasi lama sikit...huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. Lain kali ajak kita gi makan kuih muih mat gebu lah

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com