MASA berISTERIrehat

9/15/2014 04:52:00 PM

Assalamualaikum wbt..

Hoyeee..cuti sekolah seminggu bermula..
No driving driving to sekolah.. (pergi balik Lin hantar)
No gosok gosok baju sekolah.. (Dah tingkatan 2 pun Mak yang gosok)
No masak masak untuk ke sekolah.. (Sebelum ke sekolah anak makan dulu, jmat katanya)
No kelam kabut untuk ke sekolah.. (selalu kelam kabut, kalut depan tv sebab tengok cite Korea jam 12pm)

So relax...
Masak sedap2, dah siap masak kita makan, settle semua kerja kita tido! hahahahaha
Psstt ada yang nak belanjer saya tengok wayang tak? Nasi Kangkang tu..macam best jeeek...


*kalau tanya kucing ni pun agaknya dia nak pi holiday gak..hahahahaha


Kowang cuti kemana? 
Tak payah cuti, duduk rumah aje, syokk pee..jimat pun jimat hahahahaha
*ayat dengki! :p







P/S: Syoknyaaa kalau dapat pi holiday kann..huhuhu *takpe saya faham kerja suami saya, kerja cari rezki untuk rumahtangga... :)


1 Comments

  1. Comelnya kucing...susah bilaanak cuti sekolah sebab xada org nak jg bila p kerja..huhu...

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com