Breaking

Monday, January 05, 2015

MATA KUNCI CINTA - AISHA HANIM

Assalamualaikum wbt..


Lagu 'Mata Kunci Cinta' nyanyian AishaHanim

Saat aku gembira
Saat aku terluka
Sentiasa kau dihati

Bagai sudah tertulis
Pertemuan olehNya
Untuk kita

Saat ini terfikir
Saat fikir terbuka
Mata kunci cintaku
Setelah kian lama cinta tiada di hati
Kini kembali

Hati ini hanya untuk dia
Takkan ada lain selain hatimu
Kerana hatiku yang sukar
Menerima cinta yang lain

Hati ini hanya untuk dia
Walau luka akan aku ubatinya
Kerana cinta dah tertulis
Dari Dia yang mengerti semua

Saat ini terfikir
Saat fikir terbuka
Mata kunci cintaku
Setelah kian lama cinta tiada di jiwa
Kini kembali

Bagaimanakah terjadi jika tiada cinta ini
Bagai tiada rasa hidupku ini
Aku lemas

Hati ini hanya untuk dia
Takkan ada lain selain hatimu
Kerana hatiku yang sukar
Menerima cinta yang lain

Cinta ini hanya untuk dia
Walau luka akan aku ubatinya
Kerana cinta dah tertulis
Dari Dia yang mengerti semua

Saat ini terfikir
Saat fikir terbuka
Mata kunci cintaku
Setelah kian lama cinta tiada di jiwa
Kini kembali
Ohh
Kini kembali

Shalalalala
Shalalalala
Shalalalala




Tiba2 tersuka pulak mendengar lagu ni, sesekali ada lagu ni dalam drama Zahira tu, rasanya kot..
Lagu baru penyanyi pun baru ni rasanya, tapi ntah le, bole layan pulak telinga Lin dengan rentak lagu dia..hehehe Kowang layannnn... pi bukak YouTube dengo yeee...


Resepi pilihan hari ini : Nyonya Nasi Ulam Mat Gebu







P/S: Aku suka, kowang tak suka tak apa..hehehehe



1 comment:

  1. camanelaaa lagunye ek??
    mcm lupe lak...
    cer Sis Lin nyanyi....
    mesti sy ingat lepas tuuu
    hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..