WORDLESS WEDNESDAY - JATUH DAN PECAH PERIUK NOXXA KU

8/29/2018 08:33:00 AM

#WordlessWednesday 











P/S: Terkejut, terkelu, terdiam dan termenung seketika ..Macam mana nak rebus kambing ni, huwaaaaaaa. Suamiku, nak periuk baru plessss ...  :| 


You Might Also Like

26 Comments

  1. Dan suamimu pun berkata, ambillah duit ini dan belilah periuk baru.muahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wowww.. Kalau suamiku???
      Nasib baik periukku beli sendiri

      Delete
    2. Aaaamiinn ku aminnkan doamu @Julia...

      Delete
    3. Kak @Seri, Pak Inche kata beli kat DIY jerrr..

      Delete
  2. ya ampunnnnnnn.. bertabah la mak.. gi ngendeng dgn en.somi periuk baru.. blh jadi meraung uiii..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mak sedih nakkk, ko belikanlah untuk besday Mak nivenber nanti @Hernee hahahaha

      Delete
  3. Replies
    1. Kelu membisu seribu ayat Kak @Seri ..

      Delete
  4. Uishhhh camne leh jatuh tu??? Sayaangg nyaaaa dah laa mahal satu piuk🙊...

    "Ko nak piuk ke ko nakn holiday?" tanya si suami kepada isterinya 😜

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha ayat ko kan bikin aku terbayang muka Laki aku @Retna oiiii seremmm

      Delete
  5. alahai.. sedihnya sis.. boleh guna lagi tak tu? penutup tu rasanya mcm ada jual sbg sparepart..

    ReplyDelete
    Replies
    1. On boleh laa @Dilah, bunyi pun ada tittt itttt, tapi tak tau berfungsi ke tidak kalau memasak..

      Delete
  6. Replies
    1. Termenung ku sendiriannnnn @Sunah ...

      Delete
  7. la nape sis lin cerita la cerita nak tahu gak ni.. harap bertabah lah sis, rasa ada jual sparespart tu kat amway

    ReplyDelete
    Replies
    1. Begitulah ceritanya @Wani..ni tengah juga usaha nak bawa ke Amway, kata orang ada spare part bodynya...

      Delete
  8. hmmmmm,,,sedihnyaaaa nengokkkk....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengok dalam gambar tu dah sedih, tengok depan-depan mau meraung @Farahain huwaaa :(

      Delete
  9. Takpe..nanti encik suami belikan yang baru...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaamiinn @Suria, moga di maakbulkan..

      Delete
  10. Assalamualaikum lin...alorrr sedihnya tengok piuk tu...jgn risau en abg ada kn..dpt yg baru lg tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam Mama @Maszull..insyaAllah ada rezeki tak kemana..

      Delete
  11. hihi kalu syaza pun speechless akak ! ") kena suami ganti baru tu. >.< kalau tak, alamatnya nak rebus daging 2 jam ler. ")

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn @Syaza, memang kena beli juga, sebab Sis memang selalu masak daging, kembing dan juga tua/lampung ..

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com