LIRIK LAGU AMALINA - SANTESH

10/21/2018 08:29:00 AM

Lirik Lagu Amalina - Santesh


amalina…
oh amalina…
oh amalina…
oh amalina…

amalina….amalina
kau satu, ku tidak punya dua
satu dua tiga hanya kau saja
walau bidadari datang menyerah

amalina…amalina
biar dulu kita habis belajar
kita juga sama-sama membesar
nantikan orang tua ku pinangkan

amalina…
aku suka kamu kerna kau manja
aku suka kamu kerna kau mulia

aku suka kamu
engkau amalina

amalina…
aku suka kau berbudi bahasa
kau juga menghormati orang tua
aku sayang kamu oh amalina

amalina…
aku suka kamu kerna kau manja
aku suka kamu kerna kau mulia

aku suka kamu
engkau amalina

amalina…
aku suka kau berbudi bahasa
kau juga menghormati orang tua
aku sayang kamu oh amalina

amalina…
aku suka kamu kerna kau manja
aku suka kamu kerna kau mulia

aku suka kamu
engkau amalina

amalina…
aku suka kau berbudi bahasa
kau juga menghormati orang tua
aku sayang kamu oh amalina

amalina….amalina
kau satu pujaan selamanya
kita harus tahu batas agama
moga-moga kita kekal bersama
amalina…

amalina…








P/S: Bilalah nak ada lagu 'Marlin oo Marlin' yer.. ooo Khai Bahar, buatkanlah kita satu lagu hahahaha..
*Perasaan dan beranganlah kau ye Sis Lin hahahahaa :p ..well berangan itu FREE okay :) ..


You Might Also Like

8 Comments

  1. muahaha.. ingatkan Amalina nyanyi lagu tajuk Santesh

    ReplyDelete
    Replies
    1. GHahahaha Jauh beno perginya menyimpang hahahah Kak @seri uiii..

      Delete
  2. Replies
    1. Yang versia India tu, Sis dengar boleh gelak besar @Julia hahahaa

      Delete
  3. Replies
    1. Kannn @Elih..sekali dengar jadi ikutan plak..haruuuu

      Delete
  4. sis kena karoks lagu ni...lagu Ain tak de ke.hahhahaha....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah nama Sis ko takde, lagi nak nama ko @Farahain hahaha...muntah ijo kang hahaha

      Delete

Penafian .
Semua penulisan dalam blog AKU Sis Lin ini TIADA kena mengena dengan yang hidup atau pun yang telah tiada.

Sis izinkan jika ada yang ingin copy dan share untuk kebaikkan bersama, AKAN TETAPI jika terdapat gambar atau teks Sis di salah gunakan, Awas! TINDAKAN BOLEH DIAMBIL MENGIKUT AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1988 .
Komen anda, tanggungjawab anda.

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com