Wednesday, October 05, 2011

Wordless Wednesday #11: Buang Bayi.

BY Sis Lin IN 11 comments

Assalamualaikum wbt...





Lanjut di SINI.

Apa itu Wordless Wednesday?





P/S: Pelik betul aku..apa tak sakit ke waktu ko beranak tu? apa tak koyak ke lobang rahim ko tu??? grrrr


11 comments:

  1. kesian bayi yang tidak berdosa...

    ReplyDelete
  2. Ana Farha: Mmg hati iblis peempuan tu..muka bt selamba je mcm owang tak bersalah..
    Moga Allah beri balasan yg setimpalnya....huhuhu

    ReplyDelete
  3. uhuk uhuk...nk nanges tgk baby nih..kesian sguh..dia tak berdosa..!geram tol lah..

    ReplyDelete
  4. aigoooo..xsuka tgok babies kena wat mcm ni..xde prikemanusiaan btul la mak drg tu >.<"

    ReplyDelete
  5. Oh Oeya: Mmmg akan erkkk sebab tak tau nak kata apa dah..huhuhu

    ReplyDelete
  6. TehO Beng: Manusia takde akal, takde hati dan takde perasaan..huhuhu

    ReplyDelete
  7. Syan_Neesa: Hati iblis yg masuk dlm hati dia tu..huhuhuhu

    ReplyDelete
  8. Nurul: mmg sedeih..tak tau la apa yg mak dia fikir..huhuhu

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah membaca dan beri ulasan/komen..
Sebarang cadangan dan pendapat anda, amat di alu-alukan....
TQ..