Wednesday, October 05, 2011

Wordless Wednesday #12: Vandalisme

BY Sis Lin IN 5 comments

Assalamualaikum wbt..


Image c&p dari teman fb..


Apa itu Wordless Wednesday?






P/S: Nak kata tak sekolah, susah payah mak bapak cari duit hantar sekolah..hurmmm 'lu fikir le sendiri'..!


5 comments:

  1. humanggggggaaaaiiiii.. mau pass tahap cipan dak nih ??!!!

    ReplyDelete
  2. Hahahhaha...Lin, ko dah pi bgtau kat Penguatkuasa bandar ni ke blm...adeii takut tok nenek yg pandai baca rumi pengsaann...kalau diaorg pandai baca jawi je xpa laaa...hahahahha, kejiii punya entry ko Lin :)

    ReplyDelete
  3. Oh Oeya: Bukan takat pass sek tinggi..sek buta pekak tuli pun mika masuk kelas nii..huhuhu

    ReplyDelete
  4. Kak Ummi: Hahahhaa alaaa kita takut dan malu la kak nak adu..kang mereka tanya tulis apa, nak sebut kang adeiii malu kemaluan kita kakkkk..hahahahahahaaaaa

    ReplyDelete
  5. budak zaman skang ni..cer la guna kebolehan bergraffiti tu kat tempat lain kan...

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah membaca dan beri ulasan/komen..
Sebarang cadangan dan pendapat anda, amat di alu-alukan....
TQ..