Malaysia-Singapura beraya bersama. Malaysia-Singapura beraya bersama. Reviewed by Sis Lin on Wednesday, September 29, 2010 Rating: 5

'Orang baru' Geng Setaman.

Salam semua... Tahniah tahniah buat Geng Setaman Lin ni, Tini..dia selamat melahirkan anak lelaki pd 23hb Sept bersamaan 14 Syawal lepas, n...
- Wednesday, September 29, 2010
'Orang baru' Geng Setaman. 'Orang baru' Geng Setaman. Reviewed by Sis Lin on Wednesday, September 29, 2010 Rating: 5

Turn rumah aku pulak kena serang!

Salam semua... Haaa asyik dok serang beraya je rumah owang, kali ni Syawal 15 hrtu, turn rumah Lin plk kena serang dgn Geng setaman, dok fe...
- Wednesday, September 29, 2010
Turn rumah aku pulak kena serang! Turn rumah aku pulak kena serang! Reviewed by Sis Lin on Wednesday, September 29, 2010 Rating: 5

Selagi ada Syawal..

Salam semua... Ngeh3x..dah tajuk pun 'selagi ada Syawal' so citenya mesti le raya raya dan raya, muahahahaha. Kowang dh abs raya ke...
- Wednesday, September 29, 2010
Selagi ada Syawal.. Selagi ada Syawal.. Reviewed by Sis Lin on Wednesday, September 29, 2010 Rating: 5

Marhaban tema Merah & Purple.

Salam semua.. Marhaban Ya Marhaban, sama jugak raya, selagi ada Syawal selagi tu le Lin sibuk marhaban sana sini, mana le tak gumukk's ...
- Monday, September 27, 2010
Marhaban tema Merah & Purple. Marhaban tema Merah & Purple. Reviewed by Sis Lin on Monday, September 27, 2010 Rating: 5

Syawal 13 beRAYA 10 rumah.

Salam semua... Hurmm tak habis2 cite raya, sana sini hari2 cite raya, maklum le selagi ada Syawal, beraya le kita, sama jugak le dgn Lin n...
- Sunday, September 26, 2010
Syawal 13 beRAYA 10 rumah. Syawal 13 beRAYA 10 rumah. Reviewed by Sis Lin on Sunday, September 26, 2010 Rating: 5
Powered by Blogger.