Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Salam semua.. Tema Hari Kemerdekaan ke-52.."1 Malaysia, Rakyat Didahulukan"... "Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan, Sela...
- Sunday, August 30, 2009
Merdeka! Merdeka! Merdeka! Merdeka! Merdeka! Merdeka! Reviewed by Sis Lin on Sunday, August 30, 2009 Rating: 5

Hepi Besday An & Linda..

Salam semua... En3 kali ni Lin tujukan khas bt kawan, teman, sahabat yg jauh di mata dan si sana, sapa lagi kalau bukan An-Wardrobe tempat...
- Sunday, August 30, 2009
Hepi Besday An & Linda.. Hepi Besday An & Linda.. Reviewed by Sis Lin on Sunday, August 30, 2009 Rating: 5

Lawak 3 Binatang!!!

Salam semua... Mari ye baca ini satu cerita lawak... *sumber dr kiriman email seorg rakan Lin.. Disuatu ptg di dalam hutan belantara...3 e...
- Friday, August 28, 2009
Lawak 3 Binatang!!! Lawak 3 Binatang!!! Reviewed by Sis Lin on Friday, August 28, 2009 Rating: 5

Ikan Mayong a.k.a Ikan Duri

Salam semua... Blurpp..Erkk!! ayooo ni kalau si Shai tgk ni, dia kata makruh tunjuk makanan time pose,hahahahaha..ni pun ntah mana la dia ...
- Friday, August 28, 2009
Ikan Mayong a.k.a Ikan Duri Ikan Mayong a.k.a Ikan Duri Reviewed by Sis Lin on Friday, August 28, 2009 Rating: 5

Menu Sahur Esok-7Ramadhan..

Salam semua... Adeiii Konyang ke ni? anak anak, dok layan tekak korang ni, ada mak yg gastrik ni,hahahahaha. Maaf anak2 Lin mmg mcmtu, klu ...
- Thursday, August 27, 2009
Menu Sahur Esok-7Ramadhan.. Menu Sahur Esok-7Ramadhan.. Reviewed by Sis Lin on Thursday, August 27, 2009 Rating: 5

Aminnn...Korang Dah Bayar?

Salam semua... Alhamdulilah, masuk hrni dh 6hr kita berpuasa kan? dlm tak diam, sekejap je rasa masa berlalu,ermmmm.. Hrni mmg bz betul, lo...
- Thursday, August 27, 2009
Aminnn...Korang Dah Bayar? Aminnn...Korang Dah Bayar? Reviewed by Sis Lin on Thursday, August 27, 2009 Rating: 5

Bukak Aje Mana Yg Sempat...

Salam semua... Sapa tahu Lin masak apa hrni? ye rendang ayam, tp pelik kan? nape lak makan kt luar yek,hu hu hu.. Ni semua gara2 hubby Lin...
- Wednesday, August 26, 2009
Bukak Aje Mana Yg Sempat... Bukak Aje Mana Yg Sempat... Reviewed by Sis Lin on Wednesday, August 26, 2009 Rating: 5

Brooch Dr Masviona.com

Salam semua... Kekekeke..sempat lg ni sambil2 kt dapo, jgn mareee..ok ok jom layan en3 yg ni ha.. Td waktu tgh update en3 skodeng skodeng t...
- Wednesday, August 26, 2009
Brooch Dr Masviona.com Brooch Dr Masviona.com Reviewed by Sis Lin on Wednesday, August 26, 2009 Rating: 5

Skodeng Skodeng!!!

Salam semua... Ishhh pening2 fikir nak masak apa kan? takkan rendang ayam je? adeiii bikin otak biol jdnye,ermmmm.. Ok la sambil2 memikir n...
- Wednesday, August 26, 2009
Skodeng Skodeng!!! Skodeng Skodeng!!! Reviewed by Sis Lin on Wednesday, August 26, 2009 Rating: 5

Mana Nak Cari Yek?ermmm

Salam semua... Salam 5 Ramadhan bt semua, apa kabar? harap sihat2 la yek, pose ke hrni? ehemmm ada tu yg dh nampak anak bulan, tp bukan col...
- Wednesday, August 26, 2009
Mana Nak Cari Yek?ermmm Mana Nak Cari Yek?ermmm Reviewed by Sis Lin on Wednesday, August 26, 2009 Rating: 5

Proses ke-4...Tamat..

Salam semua... Ha kali ni mgkin proses2 terakhir je utk en3 renovate rumah Lin ni, ok nk ckp sikit kt sini ye, en3 semua ni bkn nak menunj...
- Tuesday, August 25, 2009
Proses ke-4...Tamat.. Proses ke-4...Tamat.. Reviewed by Sis Lin on Tuesday, August 25, 2009 Rating: 5

Menu Pilihan 4 Ramadhan

Salam semua... Puashati? ha jgn tak caya, kan dh kata, hrni cucur udang, tp tak le besau mana pun udang tu, takat ada kepala ada badan udan...
- Tuesday, August 25, 2009
Menu Pilihan 4 Ramadhan Menu Pilihan 4 Ramadhan Reviewed by Sis Lin on Tuesday, August 25, 2009 Rating: 5

Proses Ke-3...Bersambung

Salam semua... Salam Ramadhan ke-4 bt semua..hrni panaz kt JB ni, mengugat jgk anak tekak ni kehausan, tp takpe, slgi iman kita kuat, slgi ...
- Tuesday, August 25, 2009
Proses Ke-3...Bersambung Proses Ke-3...Bersambung Reviewed by Sis Lin on Tuesday, August 25, 2009 Rating: 5

Menu 3 Ramadhan..

Salam semua... Ye, seperti yg telah di war2kan, tiada cucur udang tp roti jala saje yek..hahahahhahaha.. Dek kerna rumah pun tonggang langg...
- Monday, August 24, 2009
Menu 3 Ramadhan.. Menu 3 Ramadhan.. Reviewed by Sis Lin on Monday, August 24, 2009 Rating: 5

Proses Ke-2...Bersambung

Salam semua... Maaf ye hrni Lin kurang blog walking, kenapa? ermm korang tgk itu gambar, korang dpt le agaknye, hu hu hu.... Dapat tak kor...
- Monday, August 24, 2009
Proses Ke-2...Bersambung Proses Ke-2...Bersambung Reviewed by Sis Lin on Monday, August 24, 2009 Rating: 5

Kesian Mak Aku..hahaha

Salam semua... Salam Ramadhan ke-3 bt semua, pose ke tu? miahahahaha, ermm insya'allah klu sampai kan? psstt awak, apsal ko sekerat je...
- Monday, August 24, 2009
Kesian Mak Aku..hahaha Kesian Mak Aku..hahaha Reviewed by Sis Lin on Monday, August 24, 2009 Rating: 5

Kuih Getas BerGETAH...

Salam semua... Blurppp..alhamdulilah, syukur nikmat rezki yg ada hrni, konyang pewut ni tak hilang lg, hrni seperti Lin kata, Lin & Fam...
- Sunday, August 23, 2009
Kuih Getas BerGETAH... Kuih Getas BerGETAH... Reviewed by Sis Lin on Sunday, August 23, 2009 Rating: 5

Proses Per-1..Bersambung....

Salam semua... Salam 2 Ramadhan bt korang, so apa menu berbuka hrni? ada yg tgh dok fikir lg nk masak apa, ada yg dh plan mkn luar, maklum ...
- Sunday, August 23, 2009
Proses Per-1..Bersambung.... Proses Per-1..Bersambung.... Reviewed by Sis Lin on Sunday, August 23, 2009 Rating: 5

Kisah 1 Ramnadhan..

Salam semua... Alhamdulilah...selesai dn selamat sudah 1 Ramadhan, amacam korang? apa menu berbuka bersahur dn berbuka hrni? tak pe mana y...
- Saturday, August 22, 2009
Kisah 1 Ramnadhan.. Kisah 1 Ramnadhan.. Reviewed by Sis Lin on Saturday, August 22, 2009 Rating: 5

Jangan Lupa Niat Puasa..!

Salam semua.. "Selamat berpuasa bg semua kawan2 & sahabat2 handai tidak kira di mana saja berada. semuga di bulan yg mulia ini k...
- Friday, August 21, 2009
Jangan Lupa Niat Puasa..! Jangan Lupa Niat Puasa..! Reviewed by Sis Lin on Friday, August 21, 2009 Rating: 5

Jangan Lupa Bawak Laptop..hehehe

Salam semua... Horayyyy akhirnye yg di tunggu2 dh sampai...thgri td poslaju telah selamatnye menhntr itu modem streamyx wireless yg telah L...
- Friday, August 21, 2009
Jangan Lupa Bawak Laptop..hehehe Jangan Lupa Bawak Laptop..hehehe Reviewed by Sis Lin on Friday, August 21, 2009 Rating: 5

Makan Sebelum Ngencesss..

Salam semua... Ye..setelah di perkenankan, maka esok kita akan menyambut bulan Ramadhan, adeii bulan ini la akan menguji tahap kesabaran da...
- Friday, August 21, 2009
Makan Sebelum Ngencesss.. Makan Sebelum Ngencesss.. Reviewed by Sis Lin on Friday, August 21, 2009 Rating: 5

Puasa & Kurma..

Salam semua... Kurma dan produk berasaskan kurma sering dikaitkan dengan pencegahan, malahan rawatan sesetengah penyakit kronik badan. ...
- Friday, August 21, 2009
Puasa & Kurma.. Puasa & Kurma.. Reviewed by Sis Lin on Friday, August 21, 2009 Rating: 5

Pagi2 Dah Kluar Soping...

Salam semua... Hai slamat tghri,hehehe, cmne persiapan menyambut puasa ni, dh beli brg2 dapo semua, kang ada lak yg bersahur ikan kering l...
- Thursday, August 20, 2009
Pagi2 Dah Kluar Soping... Pagi2 Dah Kluar Soping... Reviewed by Sis Lin on Thursday, August 20, 2009 Rating: 5

Mana Nak Letak ni???

Salam semua... Adeii..pening, Funing dan naik kuning otak ni memikir, mana le nak di letak dan di campak semua bunga ni, ayooooo.. Hubby ka...
- Wednesday, August 19, 2009
Mana Nak Letak ni??? Mana Nak Letak ni??? Reviewed by Sis Lin on Wednesday, August 19, 2009 Rating: 5

Seharian Tak berTENET..

Salam semua... Selamat pg yg ceria bt semua...rindunye la kt korang semua, muahahaha padahal baru le 1hr ek tak tenet,heheheheh..sori le y...
- Wednesday, August 19, 2009
Seharian Tak berTENET.. Seharian Tak berTENET.. Reviewed by Sis Lin on Wednesday, August 19, 2009 Rating: 5

Edisi 003 Deco Bersama Eric

Salam semua... Menjelang nye Ramadhan, semua org sibuk dgn persiapan menyambut Syawal kan? tak kira le yg raya sakan ke, yg lebih kurang k...
- Monday, August 17, 2009
Edisi 003 Deco Bersama Eric Edisi 003 Deco Bersama Eric Reviewed by Sis Lin on Monday, August 17, 2009 Rating: 5

XTVT Bulan Pose Kembali

Salam semua... Selamat pg isnin bt semua, selamat bekerja bg yg bekerja, tp ye la, mcm suri rumah pun keje jgk kan? lg la tak berenti2 tak ...
- Monday, August 17, 2009
XTVT Bulan Pose Kembali XTVT Bulan Pose Kembali Reviewed by Sis Lin on Monday, August 17, 2009 Rating: 5
Powered by Blogger.