Showing posts from August, 2009

Hepi Besday An & Linda..

Salam semua... En3 kali ni Lin tujukan khas bt kawan, teman, sahabat yg jauh di mata dan si sana, …

Lawak 3 Binatang!!!

Salam semua... Mari ye baca ini satu cerita lawak... *sumber dr kiriman email seorg rakan Lin.. D…

Menu Sahur Esok-7Ramadhan..

Salam semua... Adeiii Konyang ke ni? anak anak, dok layan tekak korang ni, ada mak yg gastrik ni,h…

Aminnn...Korang Dah Bayar?

Salam semua... Alhamdulilah, masuk hrni dh 6hr kita berpuasa kan? dlm tak diam, sekejap je rasa ma…

Brooch Dr Masviona.com

Salam semua... Kekekeke..sempat lg ni sambil2 kt dapo, jgn mareee..ok ok jom layan en3 yg ni ha.. …

Skodeng Skodeng!!!

Salam semua... Ishhh pening2 fikir nak masak apa kan? takkan rendang ayam je? adeiii bikin otak bi…

Mana Nak Cari Yek?ermmm

Salam semua... Salam 5 Ramadhan bt semua, apa kabar? harap sihat2 la yek, pose ke hrni? ehemmm ada…

Proses ke-4...Tamat..

Salam semua... Ha kali ni mgkin proses2 terakhir je utk en3 renovate rumah Lin ni, ok nk ckp siki…

Menu Pilihan 4 Ramadhan

Salam semua... Puashati? ha jgn tak caya, kan dh kata, hrni cucur udang, tp tak le besau mana pun …

Proses Ke-3...Bersambung

Salam semua... Salam Ramadhan ke-4 bt semua..hrni panaz kt JB ni, mengugat jgk anak tekak ni kehau…

Menu 3 Ramadhan..

Salam semua... Ye, seperti yg telah di war2kan, tiada cucur udang tp roti jala saje yek..hahahahha…

Proses Ke-2...Bersambung

Salam semua... Maaf ye hrni Lin kurang blog walking, kenapa? ermm korang tgk itu gambar, korang d…

Kesian Mak Aku..hahaha

Salam semua... Salam Ramadhan ke-3 bt semua, pose ke tu? miahahahaha, ermm insya'allah klu sa…

Kuih Getas BerGETAH...

Salam semua... Blurppp..alhamdulilah, syukur nikmat rezki yg ada hrni, konyang pewut ni tak hilang…

Kisah 1 Ramnadhan..

Salam semua... Alhamdulilah...selesai dn selamat sudah 1 Ramadhan, amacam korang? apa menu berbuk…

Makan Sebelum Ngencesss..

Salam semua... Ye..setelah di perkenankan, maka esok kita akan menyambut bulan Ramadhan, adeii bul…

Puasa & Kurma..

Salam semua... Kurma dan produk berasaskan kurma sering dikaitkan dengan pencegahan, malahan r…

Pagi2 Dah Kluar Soping...

Salam semua... Hai slamat tghri,hehehe, cmne persiapan menyambut puasa ni, dh beli brg2 dapo semu…

Mana Nak Letak ni???

Salam semua... Adeii..pening, Funing dan naik kuning otak ni memikir, mana le nak di letak dan di …

Seharian Tak berTENET..

Salam semua... Selamat pg yg ceria bt semua...rindunye la kt korang semua, muahahaha padahal baru…

XTVT Bulan Pose Kembali

Salam semua... Selamat pg isnin bt semua, selamat bekerja bg yg bekerja, tp ye la, mcm suri rumah …

Load More
That is All