Boob Gourd - Terung 'lucah'.!

Assalamualaikum wbt.. Sekali pandang aje ermm memang nampak lucah tapi jangan salah sangka, ianya sejenis terung.. Kalau kat Malaysia ni me...
- Tuesday, January 31, 2012
Boob Gourd - Terung 'lucah'.! Boob Gourd - Terung 'lucah'.! Reviewed by Sis Lin on Tuesday, January 31, 2012 Rating: 5
Kad Facebook Timeline dari moo.com Kad Facebook Timeline dari moo.com Reviewed by Sis Lin on Tuesday, January 31, 2012 Rating: 5

Awan NANO.

Asalamualaikum wbt.. Lokasi: Bagan Terap, Sabak Bernam *waktu balik CNY menziarah MIL. Date: 22/1/12. Gadjet: Canon EOS 1100D.. :p *shoot t...
- Monday, January 30, 2012
Awan NANO. Awan NANO. Reviewed by Sis Lin on Monday, January 30, 2012 Rating: 5

Petua Menggoda Suami di Usia 40.

Assalamualaikum wbt.. *dipetik dari kiriman email seorang kawan. ANGKA 40 membawa persepsi yang berbeza terhadap lelaki dan wanita. Bagi le...
- Saturday, January 28, 2012
Petua Menggoda Suami di Usia 40. Petua Menggoda Suami di Usia 40. Reviewed by Sis Lin on Saturday, January 28, 2012 Rating: 5
Tahun Naga Air'12: Happy Chinese New Year. Tahun Naga Air'12: Happy Chinese New Year. Reviewed by Sis Lin on Saturday, January 21, 2012 Rating: 5

Doa suami kedekut.

Assalamualikum wbt.. Pernah tak kowang mengalami situasi seperti ini...  Suami kalau bersama kawan-kawannya sungguh tidak berkira dalam ber...
- Wednesday, January 18, 2012
Doa suami kedekut. Doa suami kedekut. Reviewed by Sis Lin on Wednesday, January 18, 2012 Rating: 5

Maafkan saya Mat Gebu.

Assalamualaikum wbt.. Siaplah lepas ni aku kena saman kang, tak pasal2 kang muka depan entry blog aku ni kat blogger2 semua..hahaaaaa Kena ...
- Wednesday, January 18, 2012
Maafkan saya Mat Gebu. Maafkan saya Mat Gebu. Reviewed by Sis Lin on Wednesday, January 18, 2012 Rating: 5

Thank You Allah.

Assalamualaikum wbt.. Aku bersyukur pada mu Allah, sesungguhnya rezki ajal dan maut itu datangnya dari mu Ya Allah. Ku terima dan redha and...
- Monday, January 16, 2012
Thank You Allah. Thank You Allah. Reviewed by Sis Lin on Monday, January 16, 2012 Rating: 5

Sedangkan Lidah Lagi Tergigit.

Assalamualaikum wbt.. Sebagaimana pepatah Melayu mengatakan lidah dan gigi lagikan tergigit, inikan pula pasangan suami isteri. Walau bagai...
- Saturday, January 14, 2012
Sedangkan Lidah Lagi Tergigit. Sedangkan Lidah Lagi Tergigit. Reviewed by Sis Lin on Saturday, January 14, 2012 Rating: 5

Blog Copy & Paste.

Assalamualaikum wbt... Semalam sekali lagi dunia blogger digegarkan dengan isu C0PY & PASTE ni, tak habis2 kes ni, kesian kat kawan2, t...
- Friday, January 13, 2012
Blog Copy & Paste. Blog Copy & Paste. Reviewed by Sis Lin on Friday, January 13, 2012 Rating: 5

JPO: Johor Premium Outlets.

Assalamualaikum wbt.. Sapa sini owang JB yang dah pergi sini? Sila komen macam mana perasaan anda 1st time ke sana dan apa yang kowang beli...
- Wednesday, January 11, 2012
JPO: Johor Premium Outlets. JPO: Johor Premium Outlets. Reviewed by Sis Lin on Wednesday, January 11, 2012 Rating: 5

4 Rayuan Isteri Kepada Suami.

Assalamualaikum wbt.. Rasulullah s.a.w. bersabda yang bermaksud:” Sesungguhnya sejahat-jahat manusia di sisi Allah di hari kiamat kelak ial...
- Wednesday, January 11, 2012
4 Rayuan Isteri Kepada Suami. 4 Rayuan Isteri Kepada Suami. Reviewed by Sis Lin on Wednesday, January 11, 2012 Rating: 5

Jangan gaduh-gaduh.!

Assalamualaikum wbt.. Aduh mula2 baca ecece ye ye je tekun je, sekali dah hujung2 tu, hahahaaa lawak tak boleh tahan! Ni le dia kalau dah b...
- Tuesday, January 10, 2012
Jangan gaduh-gaduh.! Jangan gaduh-gaduh.! Reviewed by Sis Lin on Tuesday, January 10, 2012 Rating: 5

Ikhlas itu milik Allah,

Assalamualaikum wbt.. “Sesungguhnya Allah Taala tidak memandang gambaran lahir kamu tapi dia melihat apa yang ada di dalam hati kamu.” (Riw...
- Tuesday, January 10, 2012
Ikhlas itu milik Allah, Ikhlas itu milik Allah, Reviewed by Sis Lin on Tuesday, January 10, 2012 Rating: 5

Lepas bukan bererti Bebas.

Assalamualaikum wbt.. Sembang Awal Pagi:  Harini Isnin 90112.  Lokasi: Depan TV.. Eh! apsal ramai sangat orang ni?.  Syhhh ada perhimpunan...
- Monday, January 09, 2012
Lepas bukan bererti Bebas. Lepas bukan bererti Bebas. Reviewed by Sis Lin on Monday, January 09, 2012 Rating: 5

Wanita sebagai Isteri dan Ibu.

Assalamualaikum wbt... “Sesungguhnya, Allah menyuruh kamu menyampaikan amanat kepada yang berhak menerimanya, dan (menyuruh kamu) apabila m...
- Sunday, January 08, 2012
Wanita sebagai Isteri dan Ibu. Wanita sebagai Isteri dan Ibu. Reviewed by Sis Lin on Sunday, January 08, 2012 Rating: 5

8 Jan'12: Birthday Mat Gebu.

AAssalamualaikum wbt... 'Selamat Hari Jadi Mat, ku dokan moga kau dipanjangkan usia, dimurahkan rezki, di lindungi dan diberkati dunia ...
- Sunday, January 08, 2012
8 Jan'12: Birthday Mat Gebu. 8 Jan'12: Birthday Mat Gebu. Reviewed by Sis Lin on Sunday, January 08, 2012 Rating: 5

Bila hati berbicara.

Assalamualaikum wbt... Nabi SAW bersabda "Sesungguhnya Allah memberikan dunia kepada siapa yang dicintai-Nya dan siapa yang tidak dici...
- Friday, January 06, 2012
Bila hati berbicara. Bila hati berbicara. Reviewed by Sis Lin on Friday, January 06, 2012 Rating: 5

B.A.T.U.K + Gatal Tekak.

Assalamualaikum wbt.. Adeiii terlalu peritnya perut dan sakitnya anak tekak dan rongga mulut ni, bila diserang batuk, sampai terkencing2 pu...
- Friday, January 06, 2012
B.A.T.U.K + Gatal Tekak. B.A.T.U.K + Gatal Tekak. Reviewed by Sis Lin on Friday, January 06, 2012 Rating: 5

Batam Trip 311211

Assalamualaikum wbt.. Sambungan dari entry INI . Malam tu tido lena selenanya sebab kekenyangan makan seafood, dah macam ulaq salin kulit...
- Wednesday, January 04, 2012
Batam Trip 311211 Batam Trip 311211 Reviewed by Sis Lin on Wednesday, January 04, 2012 Rating: 5
Powered by Blogger.