Maaf !

Salam semua... Maaf buat semua.. Lin OFFline bt 2hari ini..ada kecemasan..apa2 nanti akan Lin roger.. Doakan semuanya selamat ok.. Salam s...
- Friday, April 30, 2010
Maaf ! Maaf ! Reviewed by Sis Lin on Friday, April 30, 2010 Rating: 5

Selamat sudah,3 tahun lagi.

Salam semua.. Salm Jumaat yg mulia buat semua..alhamdulilah harini 30hb April adalah hari permulaan bermulanya detik 3tahun untuk Implan...
- Friday, April 30, 2010
Selamat sudah,3 tahun lagi. Selamat sudah,3 tahun lagi. Reviewed by Sis Lin on Friday, April 30, 2010 Rating: 5

Ubi rebus & Cekodok pisang

Salam semua.. Dah makan kowang? makan apa? ptg tadi hujan lebat kan, kilat petir sambung menyambung, takottt! tp kowang tgk tak kt luar m...
- Thursday, April 29, 2010
Ubi rebus & Cekodok pisang Ubi rebus & Cekodok pisang Reviewed by Sis Lin on Thursday, April 29, 2010 Rating: 5

Kapsul keras,Tahan dan Yakin.

Salam semua... Ha ha ha ha ha...amboii encik abg di sana tue, dah siap mendial nombor telepon tu ke? mau kuat ke bang oii..sabo je ler..ap...
- Thursday, April 29, 2010
Kapsul keras,Tahan dan Yakin. Kapsul keras,Tahan dan Yakin. Reviewed by Sis Lin on Thursday, April 29, 2010 Rating: 5

Juntaian Manik

Salam semua... Selamat ketemu lagi di hai khamis yg indah, tp waktu Lin menaip en3 nie, JB di selubungi hujan lebat dan guruh petir,huhuh...
- Thursday, April 29, 2010
Juntaian Manik Juntaian Manik Reviewed by Sis Lin on Thursday, April 29, 2010 Rating: 5

Bahtera Nabi Nuh ditemui

Salam semua... Blurppp baru lepas makan tongkeng ayam, harini kan hari Rabu, so ada pasar malam, mcm biasa le apalagi klu tak memborong to...
- Wednesday, April 28, 2010
Bahtera Nabi Nuh ditemui Bahtera Nabi Nuh ditemui Reviewed by Sis Lin on Wednesday, April 28, 2010 Rating: 5

Family Planning-Implanon

Salam semua.. Selamat sejahtera all, dah sarapan? yok bekfes yok, hehehe nak makan apa ek? roti? nasi lemak? mee goreng? ermmm yg pent...
- Wednesday, April 28, 2010
Family Planning-Implanon Family Planning-Implanon Reviewed by Sis Lin on Wednesday, April 28, 2010 Rating: 5

Tongkeng Ayam yg Gebus..

Salam semua... Yum3x..yummy yummy marvelesss perghhh sedapnyaaaa...mmmmmmm "Saiz kebesarannya terus di nikmati dengan keenakan dan k...
- Tuesday, April 27, 2010
Tongkeng Ayam yg Gebus.. Tongkeng Ayam yg Gebus.. Reviewed by Sis Lin on Tuesday, April 27, 2010 Rating: 5

Mana mahu sumbat lagi ? FULL!

Salam semua... Salam petang semua, buat apa tu? panas tak tempat kowang? ishh JB ni tgh tahap maksimum kepanasannya, klu ltk ais kt simen ...
- Tuesday, April 27, 2010
Mana mahu sumbat lagi ? FULL! Mana mahu sumbat lagi ? FULL! Reviewed by Sis Lin on Tuesday, April 27, 2010 Rating: 5

Gift dari KOREA.

Salam semua.. Yo yo jeles jeles jeles, mmg aku jeless,huhuhu bila la dpt pi Korea ek? Haritu dia baru blk dr Hong Kong, tak sampai sebul...
- Tuesday, April 27, 2010
Gift dari KOREA. Gift dari KOREA. Reviewed by Sis Lin on Tuesday, April 27, 2010 Rating: 5

MsjBox 5th-Coretan akhir

Salam semua... *Sambungan dr MsjBox 5th-Coretan 2.. 25hb April hari Ahad, dah namanya pun penat lepak, tido pun lambat so bangunnya pun lew...
- Monday, April 26, 2010
MsjBox 5th-Coretan akhir MsjBox 5th-Coretan akhir Reviewed by Sis Lin on Monday, April 26, 2010 Rating: 5

MsjBox 5th-Coretan 2

Salam semua.. *sambungan dr MsjBox 5th-Coretan 1.. Ok selesai saja majlis/event MsjBox tu, semuanya bersurai, Kak Norz & anaknya,Dieda ...
- Monday, April 26, 2010
MsjBox 5th-Coretan 2 MsjBox 5th-Coretan 2 Reviewed by Sis Lin on Monday, April 26, 2010 Rating: 5

MsjBox 5th-Coretan 1

Salam semua.. Selamat pagi semua, amacam hrni? sihat? dah makan? Lin ? mcm biasa le, hari Isnin yg buzzyy, tp sebelum melangkah ke tghri, ...
- Monday, April 26, 2010
MsjBox 5th-Coretan 1 MsjBox 5th-Coretan 1 Reviewed by Sis Lin on Monday, April 26, 2010 Rating: 5
Powered by Blogger.