Nasib mata, kalau hidung?..

Salam semua... Cuba fikir-fikirkan tajuk tu, nasib juga mata, boleh juga di ganti, tapi bukan mata betul le, cuma cermin mata, tapi nasib j...
- Sunday, October 31, 2010
Nasib mata, kalau hidung?.. Nasib mata, kalau hidung?.. Reviewed by Sis Lin on Sunday, October 31, 2010 Rating: 5
Petang 6 November lihat anak bulan Zulhijjah. Petang 6 November lihat anak bulan Zulhijjah. Reviewed by Sis Lin on Saturday, October 30, 2010 Rating: 5

Dona Shi Big Apple..yummyyy

Salam semua... Hurmm yummy, sedap gitu bila di gigit masuk mulut, walaupun ianya cuma donut saja, tapi ada kelainannya, dari segi luaran, b...
- Saturday, October 30, 2010
Dona Shi Big Apple..yummyyy Dona Shi Big Apple..yummyyy Reviewed by Sis Lin on Saturday, October 30, 2010 Rating: 5

Terima kasih buat semua..

Salam semua.. Sempena hari Jumaat yang mulia ini, ingin Lin mulakan dengan bismillah dan di sudahi dengan alhamdulilah, buat mereka, teman,...
- Friday, October 29, 2010
Terima kasih buat semua.. Terima kasih buat semua.. Reviewed by Sis Lin on Friday, October 29, 2010 Rating: 5

Amboi..lawan tauke nampak!..

Salam semua... Dah makan? dah kenyang? dah tido? opsss jangan sebut tido, memang panas je dengarnya, ye la, waktu macam ni mana ada masa na...
- Wednesday, October 27, 2010
Amboi..lawan tauke nampak!.. Amboi..lawan tauke nampak!.. Reviewed by Sis Lin on Wednesday, October 27, 2010 Rating: 5

Kasihnya Ibu..Sayangkan anak?

Salam semua... Harini begitu menguris dan kesal di hati bila membaca berita di muka-muka akhbar harini, semuanya berkisah perihal anak dan ...
- Wednesday, October 27, 2010
Kasihnya Ibu..Sayangkan anak? Kasihnya Ibu..Sayangkan anak? Reviewed by Sis Lin on Wednesday, October 27, 2010 Rating: 5

Ciri-ciri kita dah makin tua..

Salam semua... Hahaha mengong betul pagi-pagi ni, bukannya dah tak waras tapi gelihati jantung di buatnya bila membaca email seorang teman ...
- Tuesday, October 26, 2010
Ciri-ciri kita dah makin tua.. Ciri-ciri kita dah makin tua.. Reviewed by Sis Lin on Tuesday, October 26, 2010 Rating: 5
TQ Kak Ina KL, Aku menang tempat ke-4.. TQ Kak Ina KL, Aku menang tempat ke-4.. Reviewed by Sis Lin on Monday, October 25, 2010 Rating: 5

'Hantu' pakai telefon bimbit?

Salam semua... Whooaaaa takutnyaaa...fakta ke atau auta ni? ermm tapi memang fakta, sahih dan benarnya kenyataan tu, korang dah baca? aduh ...
- Monday, October 25, 2010
'Hantu' pakai telefon bimbit? 'Hantu' pakai telefon bimbit? Reviewed by Sis Lin on Monday, October 25, 2010 Rating: 5
Nak kurus? Sendiri mau ingatlah.. Nak kurus? Sendiri mau ingatlah.. Reviewed by Sis Lin on Monday, October 25, 2010 Rating: 5

Pisang oh Pisang..

Salam semua... Hurmmm pisang oh pisang..ishh apa aku nak buat dengan pisang ni ye? Sampai termenung kat dapur di buatnya tadi memikir apa y...
- Sunday, October 24, 2010
Pisang oh Pisang.. Pisang oh Pisang.. Reviewed by Sis Lin on Sunday, October 24, 2010 Rating: 5

Sibuk dan menyibukkan diri..

Salam semua... Selamat berhujung minggu semua, apa plan hrni? ye la hrni kan cuti, so mesti ramai di luar sana tu dh plan nak bercuti2 dgn ...
- Saturday, October 23, 2010
Sibuk dan menyibukkan diri.. Sibuk dan menyibukkan diri.. Reviewed by Sis Lin on Saturday, October 23, 2010 Rating: 5

Bertemu Nenek Unique Beads.

Salam semua... Harini lambat bersiaran, hehehe, pegi mana? buat apa? hahahahaha Mmmg soklan maut tau, mentang2 la surirumah, pantang je kej...
- Friday, October 22, 2010
Bertemu Nenek Unique Beads. Bertemu Nenek Unique Beads. Reviewed by Sis Lin on Friday, October 22, 2010 Rating: 5

Asam pedas STRESS!!

Salam semua.. Arghh mmg stress...dr mana dtgnya stress?? lu fikir la sendiri..huhuhuhu Pagi ni mmg mood terus xde, hal yg berlaku smlm, mmg...
- Thursday, October 21, 2010
Asam pedas STRESS!! Asam pedas STRESS!! Reviewed by Sis Lin on Thursday, October 21, 2010 Rating: 5

Jerebu ke Kabus?

Salam semua... Jerebu ke kabus? Jerebu kan? tempat kowang camne? sama eh?.. 2-3 harini Lin tengok mcm mendung je cuaca tp panas, pastu mata...
- Wednesday, October 20, 2010
Jerebu ke Kabus? Jerebu ke Kabus? Reviewed by Sis Lin on Wednesday, October 20, 2010 Rating: 5
Powered by Blogger.