Showing posts from February, 2010

Teruna 3 A..

Salam semua.. Hensem tak? cute tak? hehehe tp yg mana 1 hensem? yg mana 1 lebih cute? kekeke.. Yo…

Kepanasan kehausan

Salam semua... Waduh2..panasssnya la sejak2 ni yek, cuaca tak menentu, klu dh panass, betul2 baha…

Marlin's Farm..hehehe

Salam semua.. Ngeh ngeh..jgn mare, ni bukan betul2 ni main2 jek..ha ha ha Ye le, dr x…

'MADU' Aku..!

Salam semua... Amboii tajuk, mula le ada yg mereng otak tu, haip haip..bkn madu sembarang madu, …

Aku mau pakai baju kebaya!

Salam semua.. Selamat pagi! dh sarapan, wooo aada yg pg2 dh makan spageti, sodapnyaaa..Lin pg ni…

For you 'Mak'..

Salam semua.. Selamat 20hb bt semua, selamat hari sabtu bt semua..he he he Ye le, cuti2 gini m…

Aduhhh Wanginyaaa...ermmm

Salam semua... Apa khabar semua? waduh2 lama sungguh ye bercuti kowang, seronoknya tgk kowang kes…

Xin Nian Kuai Le..

Salam semua.. "Xin Nian Kuai Le" "Gong Xie Fa Cai", "Shien di Chien Kan…

Selamat Bercuti !!!

Salam semua... Wah2 senyum memanjang je pg ni semua ye, ye la hrni kebanyakannya ramai dh mula st…

Projek siang & Malam

Salam semua.. Amboi3x..tu tgk tu ada yg dh dok packing2 bag baju nak pi bercuti, kemana …

Cahaya Malam Rabu

Salam semua... Iya..Lin di sini, maaf le ye, skrg ni dh tak le macam selalu, sekejap2 dok tenet se…

Yg kecil yg besar

Salam semua... Halooo semua, slmt tghri, dh lunch ka tue? rasanya awal lagi kot ni, ada tu masih …

Kembali bersiaran..

Salam semua... Apa khabar semua di sana, di sini, di situ, di atas, di bawah, di tengah dan kelili…

Lin VS Ariani

Salam semua.. Selamat pagi hari rabu yg ceria, macammana hrni? panas? hujan? mendung? adeii kt JB…

Load More
That is All