Showing posts from May, 2009

Menu Diet Ringkas..

Salam semua... Tadi dok borak dgn An , sian dia berat bdn dia naik 2kg, x pe An , cuba dan cuba la…

Kisah Hari Ini...

Salam semua... Hari ini mmg banyak agenda, bukan kata urus anak2 je, urus rumah tangga jgk, mana n…

Aku Rindu Kamu!!!!!

Salam semua.... "Sepi sunyi keresahan melanda, hati merindu merintih dalam sejuta rasa, sayan…

Pesta Buku & Makan Lagi...

Salam semua... Hrni hr Jumaat, 29hb Mei 09, ermmm rasa masa tu cepatnye berlalu, dah seminggu hubb…

Aku, Dia, Dia & Dia..

Salam semua... Dah sarapan ke belum? jom makan capati,hahahaha, pg ni Lin dn 3org kawan lg kuar ma…

Kenduri Soto Pulak...

Salam semua... Ingat lagi en3 Lin yg lama, kenduri roti jala? so hrni Lin & kawan2 dpt jemput…

Congrate! Barcelona....

Salam semua... Ermmm sana sini cite bola kan?...ada tu hrni yg dok keje tersengguk2 kepala ala2 ma…

Hari2 Nak Kena Jerit!..

Salam semua.... 'Amat!! angkat baju tu masuk bakul'...'Amat!! salin baju tu cepat!&#…

Seaweed...Sodappppp!!!

Salam semua.... Seaweed @ Rumpai laut, korang makan? ala bende alah ni la yg owang jupun bt shushi…

Rabakkk Sehhhh...aduiiii

Salam semua.... Woii woii apa tu yg rabak??? aduii korang ni pun, baca le dulu baru nk bt speku…

Cool Pad Notebook..

Salam semua... Td ptg lepas aje balik dr Sgpore, Lin balik amik Naz & Amat gi Kipmart Tampoi,…

Bakul Kelambu

Salam semua... Harini mmg bz di luar aje, dok on9 pun kjp2 jek, lepas amik Naz & Amat dlm k…

Arghh Panaz & Pedas!!

Salam semua... Arghhh panazz betul la hrni, mcm nak pecah otak di btnye, itu la ujian dr Illahi di …

Kaki Kritik Kawin!

Salam semua.... 'Selamat Pengantin Baru bt Adlin & Emelda' Semuga kekal bahagia ke ana…

Patut Le Sakit Kepala..

Salam semua... Adehhh..dr smlm mlm sampai le pg td, dok sakit kepala, rupenye seketul jerawat dok …

Facebook Galak Zina?

Salam semua.. SURABAYA: Kira-kira 700 ulama Indonesia kini membincangkan fatwa mengharamkan melaya…

Load More
That is All