Menu Diet Ringkas..

Salam semua... Tadi dok borak dgn An , sian dia berat bdn dia naik 2kg, x pe An , cuba dan cuba lagi,hehehehe, sapa yg x risau weiii klu ba...
- Saturday, May 30, 2009
Menu Diet Ringkas.. Menu Diet Ringkas.. Reviewed by Sis Lin on Saturday, May 30, 2009 Rating: 5

Kisah Hari Ini...

Salam semua... Hari ini mmg banyak agenda, bukan kata urus anak2 je, urus rumah tangga jgk, mana nk gi amik report sek anak, tggu anak taek...
- Saturday, May 30, 2009
Kisah Hari Ini... Kisah Hari Ini... Reviewed by Sis Lin on Saturday, May 30, 2009 Rating: 5

Aku Rindu Kamu!!!!!

Salam semua.... "Sepi sunyi keresahan melanda, hati merindu merintih dalam sejuta rasa, sayang kau bawa, kasih kau pergi, aku kau ting...
- Friday, May 29, 2009
Aku Rindu Kamu!!!!! Aku Rindu Kamu!!!!! Reviewed by Sis Lin on Friday, May 29, 2009 Rating: 5

Pesta Buku & Makan Lagi...

Salam semua... Hrni hr Jumaat, 29hb Mei 09, ermmm rasa masa tu cepatnye berlalu, dah seminggu hubby gi trengganu, perasaan rindu hanya kami...
- Friday, May 29, 2009
Pesta Buku & Makan Lagi... Pesta Buku & Makan Lagi... Reviewed by Sis Lin on Friday, May 29, 2009 Rating: 5

Aku, Dia, Dia & Dia..

Salam semua... Dah sarapan ke belum? jom makan capati,hahahaha, pg ni Lin dn 3org kawan lg kuar makan kt Habib Corner, dekat je dgn uma Lin...
- Friday, May 29, 2009
Aku, Dia, Dia & Dia.. Aku, Dia, Dia & Dia.. Reviewed by Sis Lin on Friday, May 29, 2009 Rating: 5

Kenduri Soto Pulak...

Salam semua... Ingat lagi en3 Lin yg lama, kenduri roti jala? so hrni Lin & kawan2 dpt jemputan mkn lak kt uma Midah, dalam kul 4pm gi...
- Thursday, May 28, 2009
Kenduri Soto Pulak... Kenduri Soto Pulak... Reviewed by Sis Lin on Thursday, May 28, 2009 Rating: 5

Congrate! Barcelona....

Salam semua... Ermmm sana sini cite bola kan?...ada tu hrni yg dok keje tersengguk2 kepala ala2 mamai, mana x nye, dok berjaga tgk bola,heh...
- Thursday, May 28, 2009
Congrate! Barcelona.... Congrate! Barcelona.... Reviewed by Sis Lin on Thursday, May 28, 2009 Rating: 5

Hari2 Nak Kena Jerit!..

Salam semua.... 'Amat!! angkat baju tu masuk bakul'...'Amat!! salin baju tu cepat!'. .aduiiii Itu le dialog Lin hr2 waktu...
- Thursday, May 28, 2009
Hari2 Nak Kena Jerit!.. Hari2 Nak Kena Jerit!.. Reviewed by Sis Lin on Thursday, May 28, 2009 Rating: 5

Seaweed...Sodappppp!!!

Salam semua.... Seaweed @ Rumpai laut, korang makan? ala bende alah ni la yg owang jupun bt shushi tu, haaa sedap kan? kalau kt uma ni, jgn...
- Wednesday, May 27, 2009
Seaweed...Sodappppp!!! Seaweed...Sodappppp!!! Reviewed by Sis Lin on Wednesday, May 27, 2009 Rating: 5

Rabakkk Sehhhh...aduiiii

Salam semua.... Woii woii apa tu yg rabak??? aduii korang ni pun, baca le dulu baru nk bt spekulasi rabak tu,hahahahaha...Rabak macam ra...
- Wednesday, May 27, 2009
Rabakkk Sehhhh...aduiiii Rabakkk Sehhhh...aduiiii Reviewed by Sis Lin on Wednesday, May 27, 2009 Rating: 5

Cool Pad Notebook..

Salam semua... Td ptg lepas aje balik dr Sgpore, Lin balik amik Naz & Amat gi Kipmart Tampoi, ada niat yg nk di cr ke sana,hehehehe......
- Tuesday, May 26, 2009
Cool Pad Notebook.. Cool Pad Notebook.. Reviewed by Sis Lin on Tuesday, May 26, 2009 Rating: 5

Bakul Kelambu

Salam semua... Harini mmg bz di luar aje, dok on9 pun kjp2 jek, lepas amik Naz & Amat dlm kul 2pm, Lin kuar gi Sgpore sat ada urusan...
- Tuesday, May 26, 2009
Bakul Kelambu Bakul Kelambu Reviewed by Sis Lin on Tuesday, May 26, 2009 Rating: 5

Arghh Panaz & Pedas!!

Salam semua... Arghhh panazz betul la hrni, mcm nak pecah otak di btnye, itu la ujian dr Illahi di duniawi ni..aduiiii.. So dek kerana panaz...
- Monday, May 25, 2009
Arghh Panaz & Pedas!! Arghh Panaz & Pedas!! Reviewed by Sis Lin on Monday, May 25, 2009 Rating: 5

Sinopsis Kenangan Semalam

Salam semua... Hari yang indah, hari yg bahagia, gelak ketawa, gurau senda, tetap akan ku kenang sampai bila2..Buah tangan & cenderah...
- Monday, May 25, 2009
Sinopsis Kenangan Semalam Sinopsis Kenangan Semalam Reviewed by Sis Lin on Monday, May 25, 2009 Rating: 5

Bila FC Aril AF7 Menyerang!!!

Salam semua... Mmg bertuah la hrni, ramai FC Aril ku dtg berkunjung ke rumah,hahahaha Ha lihat la donia, gambar kenangan bersama ahli baru ...
- Sunday, May 24, 2009
Bila FC Aril AF7 Menyerang!!! Bila FC Aril AF7 Menyerang!!! Reviewed by Sis Lin on Sunday, May 24, 2009 Rating: 5

Kaki Kritik Kawin!

Salam semua.... 'Selamat Pengantin Baru bt Adlin & Emelda' Semuga kekal bahagia ke anak cucu..Amin.. Ermmm..Tgk 3K tu tajuk!! h...
- Saturday, May 23, 2009
Kaki Kritik Kawin! Kaki Kritik Kawin! Reviewed by Sis Lin on Saturday, May 23, 2009 Rating: 5

Patut Le Sakit Kepala..

Salam semua... Adehhh..dr smlm mlm sampai le pg td, dok sakit kepala, rupenye seketul jerawat dok tumpang duduk kt muka ni, eeee sakit nye ...
- Saturday, May 23, 2009
Patut Le Sakit Kepala.. Patut Le Sakit Kepala.. Reviewed by Sis Lin on Saturday, May 23, 2009 Rating: 5

Facebook Galak Zina?

Salam semua.. SURABAYA: Kira-kira 700 ulama Indonesia kini membincangkan fatwa mengharamkan melayari Internet dengan tujuan bergaul bebas t...
- Saturday, May 23, 2009
Facebook Galak Zina? Facebook Galak Zina? Reviewed by Sis Lin on Saturday, May 23, 2009 Rating: 5
Powered by Blogger.