Aku, Dia, Dia & Dia..


Salam semua...
Dah sarapan ke belum? jom makan capati,hahahaha, pg ni Lin dn 3org kawan lg kuar makan kt Habib Corner, dekat je dgn uma Lin, masih dalam area Bukit Indah, tp hajat si Mak Buyung,Yati nak mkn capati x kesampaian, sbb restoran tu capati ada ptg jek, so kita org mkn toseii, roti telur, mee greng mamak, nasi lemak, telur pindang, manyakkk nyeeee...hehehehehe.
Habib Corner ni restoran baru, tp oke la boleh la layannnn..harga pun mana2 sama jek kan...aduii perut dh konyang pusat tersembul, apalagi sampai je uma, dok terlentang terbaring, lepak, ni pun kwn2 belom balik lg ni...relax semua kt sini....hehehehehe



P/S: Camne le nk diet ni..makan, makan dan makan lagi...uwaaaaaaaa..


2 comments:

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.