Kari Ikan Khas Utk Retna..




Salam semua...
Muahahaha...Ret o Ret..kate nak makan kari, mai le cepat, kang abs aku x tau,hahahaha..
Saje nk bg ngencesss kt si Retna tu, hrtu dia teringin nak makan dn try masak kari, skli cuba dn cuba, dia kate karinye jd mcm kurma, cmne tu? lbh teror tu kan, masak kari leh jd kurma..hehehehehe..
So hrni dlm kemalasan, dn tidak berapa syok nak masak, tp kena jgk le masak, Lin masak kari ikan selar hijau besar, dh masak td teringat lak kt Ret ni, tu yg dok kerajinan Lin bg en3 kt sini..ye la dh dkt lunch ni kan...muahahahaha, apalagi layannnn..
*ko jgn mare Ret,kang lekas tua..he3x


P/S: Pssstt..ko x yah belajar le msk kari,sok2 nk mkn order je le Ret..kawin sok bru belajar yek..:p

Kari Ikan Khas Utk Retna.. Kari Ikan Khas Utk Retna.. Reviewed by Sis Lin on Tuesday, May 19, 2009 Rating: 5

3 comments:

  1. huwaaaaa kijam!!!! kijam!!!!
    uishhhh ako mmg x reti masak arr weii... huwaaaa!!!

    tapi betul gak ckp ko, terror la ako dari kari jadi kurma ahahaa...

    ReplyDelete
  2. Ya Allah.... sedapnye!!!! dah la tengah puasa nih. dugaan2... sis jawa ek? sebab ade perkataan ngencess tu... mak saya pun jawa

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.
The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.