Showing posts from July, 2009

'Orang Baru'...hehehe

Salam semua... Kegeraman dan kesakitan melanda bermula smlm ptg hgga le setengah hrni, adeiii nta…

Hepi Bufday My Dear...

Salam semua... 28hb Julai, lahirnye seorg insan yg aku cintai, menjd suami dan ayah bt 3 org ank2 k…

Betul Le Tu...Hehehe

Salam semua.... Hehehe..Ye le tu, betul le tu, pandai ye korang meneka, lebih2 lg si Prebetsapu …

Agak Korang, Apa Bende?

Salam semua... Selamat la hari Isnin bt semua yek...sapa2 yg keje tu, selamat memulakan keje ye...…

Anakku Amat Demam Lagi...

Salam semua.... Semalam elok aje dia, tp ptg smlm mmg nmpk lepak anak Lin ni, terus tido sampai k…

LoveDay's Sauna Plus...

Salam semua... Selamat sejahtera, selamat hari sabtu yg ceria, dan selamat berhujung minggu bt sem…

Kenali Pasangan Anda...

Salam semua... Walaupun ia cuma ramalan psikologi, namun ada juga kebenarannya. Nak tahu apa cara…

Tahniah Yatie (K6)..

Salam semua.... Tahniah bt kawan Lin, Haryatie (Yatie) yg telah selamat melahirkan anak ke-3 td p…

Bertukar Lagi, Ok tak?

Salam semua... Aduyaiii pening2 kepala fikir kalo nak tukar layout ni kan..salah pilih kang tak m…

Hepi Bufday My Dear...

Salam semua... "Selamat Hari Jadi, Selamat Hari Jadi, Selamat Hari Jadi Ct Delima, Selamat …

Step By Step Okies...

Salam semua.... Sori seribu sori ok, lately ni mmg bz sikit, dok sibuk uruskan hal jualbeli kete …

Ole-ole Dr Labuan...

Salam semua... Pon pon pon....aik rasanya takde plk amik byr baju dr An, apsal plk ada abg posla…

Harry Potter..Layannnn

"Harry Potter and the Half-Blood Prince". ... Yezzzaaaa boleh kasi 4bintang cite ni, tp …

'Mak Tak Tahu Ke?' Ayooooo

Salam semua... Huhuhu...tu le dia, kalo dh lama x masuk sek, nak jawab soklan matematik bdk drjah3…

Sedap Ke???

Salam semua... Ermmm sodap sngt ke? uisskk kalo tgk iklan dia, mmg ngencess ko, so apalagi menu c…

Dodol & Asam Jawa..

Salam semua... Selamat pg yg ceria, ada yg masih tido berdengkur ke lg tu? adeiii banguuunnnnnn!!…

Hepi Bufday Julie...

Salam semua... "Hepi Bufday To You, Hepi Bufday To You, Hepi Bufday To Julie...Hepi Bufday To…

Black Pasti Boleh!!!

Salam semua... Sikit je nak menyampuk malam ni sebelum mentor3 final jap lg.. Aku harap2 Black le …

Kenduri Duda & Janda..

Salam semua... Salam hr minggu bt semua, cmne kowang hrni? gi mana beristirehat hr minggu ni? L…

Kisah Di Pejabat Kadi....

Salam semua.. Mari kita renung2kan nye yek.. *petikan dr email seorg kawan sepasang suami isteri…

Gatal La Pulak..huhuhu

Salam semua... Adeii macam2 hal la minggu ni, demam la, batuk le, selsema le, ni tetiba ptg smlm …

Burger & Kasawari???

Salam semua... Harini rasa ada ok sikit, makan ubat le, kalo x makan maunye melepek lagi le Lin n…

Aku Demam..Huhuhuhuhu

Salam semua... Hidung berair hinguss, tekak perit sakit, cuma kepala je x sakit, kalo x le, mau …

Pisang 'Belalai' Gajah???

Salam semua... Pelik??? tp Benar.... isshhh ishhhh panjangnye pisang tu berbuah kan, sampai mence…

Jalan2 Dpt Award..he3x..

Salam semua... Harini Lin tgk ramai yg dpt award yg sama ni kan, semuga murah idea dlm berbloggi…

Dah 3Hr Hujan...Ermmm

Salam semua... Ermm sejukkk nye ler, dah 3hr berturut2 hujan di JB ni, cuaca x menentu kan? kalo …

Sayang Nak Makan la....

Salam semua... Gud monink semua...dh nk lunch pun kan,he3x.... Ermmm mcm x de mood nak bt update, …

Dah Tak Tahan Wooooo

Salam semua... Adeiii lepas je hntar Ret balik, ingat nak masuk Sgpore, tp x jd hubby kata esok …

Load More
That is All