AHLAN WASAHLAN YA RAMADHAN 1435H AHLAN WASAHLAN YA RAMADHAN 1435H Reviewed by Sis Lin on Saturday, June 28, 2014 Rating: 5

HAPPY BIRTHDAY RETNA!

Assalamualaikum wbt.. This msg has No Fat No cholesterol n No Addictive this is all natural except, with a lot of sugar. But it c...
- Thursday, June 19, 2014
HAPPY BIRTHDAY RETNA! HAPPY BIRTHDAY RETNA! Reviewed by Sis Lin on Thursday, June 19, 2014 Rating: 5

RESEPI KEK MINYAK KUKUS

Assalamualaikum wbt.. Lalalala jangan mara haaa, inilah jadinya bila mood ngajin tu datang, keje asyik nak buat sesuatu je, asal tekak ...
- Wednesday, June 18, 2014
RESEPI KEK MINYAK KUKUS RESEPI KEK MINYAK KUKUS Reviewed by Sis Lin on Wednesday, June 18, 2014 Rating: 5
JADUAL WAKTU IMSAK & BERBUKA PUASA 1435H/2014 JADUAL WAKTU IMSAK & BERBUKA PUASA 1435H/2014 Reviewed by Sis Lin on Tuesday, June 17, 2014 Rating: 5

MEE GORENG BASAH

Assalamualaikum wbt.. 12 hari lagi menjelang Ramadhan, masa terus mengejar kita, cepat betulkan masa berlalu, diam2 je dah semakin hamp...
- Monday, June 16, 2014
MEE GORENG BASAH MEE GORENG BASAH Reviewed by Sis Lin on Monday, June 16, 2014 Rating: 5

9 MANFAAT TENTANG KUNYIT

Assalamualaikum wbt.. 9 Manfaat Menakjubkan Tentang Kunyit dari Kajian Saintifik Berikut adalah beberapa manfaat kunyit yang di...
- Tuesday, June 10, 2014
9 MANFAAT TENTANG KUNYIT 9 MANFAAT TENTANG KUNYIT Reviewed by Sis Lin on Tuesday, June 10, 2014 Rating: 5

CANTIKNYA MAK AKU.!

Assalamualaikum wbt.. Feewwwiiitttt...amboii teruja sekejap tengok gambo yang adik aku bagi kat whatsapp kelmarin, mulanya adik hantar ...
- Monday, June 09, 2014
CANTIKNYA MAK AKU.! CANTIKNYA MAK AKU.! Reviewed by Sis Lin on Monday, June 09, 2014 Rating: 5

JODOH PASTI BERTEMU

Assalamualaikum wbt.. JODOH PASTI BERTEMU - AFGAN Andai engkau tahu betapa ku mencinta Selalu menjadikanmu isi dalam doaku Ku...
- Saturday, June 07, 2014
JODOH PASTI BERTEMU JODOH PASTI BERTEMU Reviewed by Sis Lin on Saturday, June 07, 2014 Rating: 5

MONOPOD SELFIE!!

Assalamualaikum wbt.. *Iklan.. Penyakit baru kini sudah menular di Malaysia!!  Trend masa kini selfie oh selfie dengan wajah sendir...
- Friday, June 06, 2014
MONOPOD SELFIE!! MONOPOD SELFIE!! Reviewed by Sis Lin on Friday, June 06, 2014 Rating: 5

NUTELLA POD COOKIES

Assalamualaikum wbt... Sejak cuti sekolah bermula ni kan, macam2 aje yang aku rasa teringin dan nak makan, lagi2 bertambah dengan adany...
- Thursday, June 05, 2014
NUTELLA POD COOKIES NUTELLA POD COOKIES Reviewed by Sis Lin on Thursday, June 05, 2014 Rating: 5

KHASIAT KAYU MANIS

Assalamualaikum wbt.. Khasiat Kayu Manis Menurut kajian perubatan yang dijalankan di Kanada (Januari 1995), campuran madu asli dan ...
- Tuesday, June 03, 2014
KHASIAT KAYU MANIS KHASIAT KAYU MANIS Reviewed by Sis Lin on Tuesday, June 03, 2014 Rating: 5

FRUST MENONGGENG & CEMBURU OK!

Assalamualaikum wbt... No caption untuk gambo2 di bawah ni, hanya baca tajuk aje dapat menggambarkan perasaan ku..sajaa malas nak nangi...
- Monday, June 02, 2014
FRUST MENONGGENG & CEMBURU OK! FRUST MENONGGENG & CEMBURU OK! Reviewed by Sis Lin on Monday, June 02, 2014 Rating: 5
Powered by Blogger.