Monday, June 09, 2014

CANTIKNYA MAK AKU.!

BY Sis Lin IN 3 comments

Assalamualaikum wbt..

Feewwwiiitttt...amboii teruja sekejap tengok gambo yang adik aku bagi kat whatsapp kelmarin, mulanya adik hantar untuk tunjuk gambo anaknya tu, Mia, tapi mata terus teruja pulak nengok Mak aku tu..hahahahaha. Bukannya tak pernah kata dan tengok mak aku lawo, tapi rasa tetiba lain beno Mak aku tu, rasa macam muda 10 tahun dulu hehehe..
Mak aku ibu tunggal, arwah ayah dah meninggal dekat 11 tahun sudah, so sekarang mak aku duduk bersama dengan adik aku yang bongsu dan kerja terbarunya ialah menjaga cucunya ni hahahaha..Mak aku tu sihat lagi cuma kaki lututnya aje yang tak berapa kuat nak berjalan, bab lain2 kesihatan masih lagi bole di kawal dan di kawalnya, syukur alhamdulilah..!
Oo umur Mak? mak tahun 1957 bulan Februari, ye tahun Merdeka, so umurnya ikut lah berapa tahun Malaysia Merdeka..*kowang kira le sendiri eh.. :p


*Cantikkan Mak aku..kekekekeh


Makkk oo Makkk owang sayang Mak tau..baik2 Mak, jangan lawo2 sangat, takut nanti ada uncle ngorat...owang tak tauu... hahahahaha
Ok, sekian cite entry Mak saya..hehehe *peace*





P/S: Rosnah Wong Bt Abdullah, KAMI anak2 Mak sayang Mak dunia akhirat..!


3 comments:

  1. Alhamdulillah Mak masih sihat dan boleh pegang cucu.. moga terus sihat dalam keberkatan Nya amin.. :D

    http://timetravelafif.blogspot.com/2014/06/royal-belum-part4-chalet-sg-tiang.html

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah membaca dan beri ulasan/komen..
Sebarang cadangan dan pendapat anda, amat di alu-alukan....
TQ..