Alhamdulilah..Selamat Berpuasa. Alhamdulilah..Selamat Berpuasa. Reviewed by Sis Lin on Sunday, July 31, 2011 Rating: 5

Tarikh Peperiksaan Awam 2011

Assalamualaikum wbt.. Semakin berdebar2 macam orang nak amik ujian pulak mak dan bapak masing2, mahunya tak tiap kali anak2 nak amik ujian ...
- Saturday, July 30, 2011
Tarikh Peperiksaan Awam 2011 Tarikh Peperiksaan Awam 2011 Reviewed by Sis Lin on Saturday, July 30, 2011 Rating: 5

Hikmah Puasa Ramadhan.

Assalamualaikum wbt.. Tengok jam tengok kalendar dah nak masuk Ramadhan, sekejap betul kan, mulut ni tak habis2 asyik berkata, insya'al...
- Saturday, July 30, 2011
Hikmah Puasa Ramadhan. Hikmah Puasa Ramadhan. Reviewed by Sis Lin on Saturday, July 30, 2011 Rating: 5

Kadar Zakat Fitrah 2011/1432H

Assalamualaikum wbt.. Bila dengar Zakat, dengar waktu berbuka/imsak maknanya dah nak masuk Ramadhan.. Allah Ya Rabbi, sesungguhnya aku bers...
- Friday, July 29, 2011
Kadar Zakat Fitrah 2011/1432H Kadar Zakat Fitrah 2011/1432H Reviewed by Sis Lin on Friday, July 29, 2011 Rating: 5

Saya nak pergi holiday! Byeee

Assalamualaikum wbt... Bulan ni banyak betul jalan2 makan angin, perut pun naik kembung tapi poket teeeeet cukup2 makan aje, kang kalau kat...
- Thursday, July 28, 2011
Saya nak pergi holiday! Byeee Saya nak pergi holiday! Byeee Reviewed by Sis Lin on Thursday, July 28, 2011 Rating: 5

Spontaneous Thursday #1

Assalamualaikum wbt... Aku teringin makan STEAK! Steak kat Bistro Hutan Bandar tu perghhhhhhhh sedapppppppppp!!!! Cuma rm5 saja..hehehehe j...
- Thursday, July 28, 2011
Spontaneous Thursday #1 Spontaneous Thursday #1 Reviewed by Sis Lin on Thursday, July 28, 2011 Rating: 5

Hepi Besday Darling

Assalamualaikum wbt... Harini hari bahagia buat mr.hubby tercinta, sebab apa? sebab hari ni 28hb Julai hari jadi dia...waaaaa hari ni mesti...
- Thursday, July 28, 2011
Hepi Besday Darling Hepi Besday Darling Reviewed by Sis Lin on Thursday, July 28, 2011 Rating: 5
Powered by Blogger.