Selamat tinggal JB.

Assalamualaikum wbt....

Kekeke alaa tajuknya tu macam nak pergi jauh sesangat la kan, padahal ke KL aje..kekekeke :p
Eh tapi kira luar kawasan gak kan, mungkin masa kowang baca entry ni Lin dah sampai atau dalam perjalanan ke KL, bertolak jam 4.30am, tapi berehat di Machap sembahyang Subuh, sampai sana terus ke Mesjid India, tapi maybe sarapan dulu kot, kedai2 baru nak bukak, hahaha, nanti petang baru ke Nilai-3..
So ketiadaan Lin ni, kowang pandai2 le layan diri dan belek2 dan selak2 la entri kat sini sambil tu jangan lupa komen yek, nanti balik Lin akan jawab semua komen kowang tu *ermm ada ke yang nak komen? :p

Image dari en.google..
Doakan pemergian Lin selamat pergi dan selamat pulang ye...ole2? oh noooooo tuan punya badan pun tengah sengkekkkkkkk! :p
*Nak bagitau lagi sekali, Lin pergi bukan ikut tiket yek, tapi ikut rombongan Geng Setaman..hehehe




P/S: Dalam hati ada taman sebab dapat sponsor duit kocek dari mr.hubby..TQQQQQ dearrr muahhhhh ^.^


2 comments:

  1. Moga selamat perjalanan pergi-balik Lin dan kawan2, Amin.

    Uuuiiihhh!! de sponsor.. cam retisss (bahasa Ben n CMG hi3)..

    Mu sopinggg jgn x hengat Lin kang x muat bas :D

    ReplyDelete
  2. Oh Oeya: keke Aminn dah selamat pun...

    Yeee ada yg sponsor le kita jd syokkk maa...klu guna duit sendiri, mau termenungggg! hahahahahha :P

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.