Monday, July 25, 2011

Puas Hati aku..!!!

BY Sis Lin IN , 9 comments

Assalamualaikum wbt...

Yes yes yes! Yeahh puas hati aku dapat pegi 1 hari berjalan non stop, kalau stop pun cuma kencing dengan makan jek..hehehehehe..
Kowang bayangkanlah dari sebelum Subuh jam 4.30am dah gerak ke KL dan sampai le ke awal pagi jam 1am lebih sikit baru sampai JB..phewww pecah rekod untuk diri aku sendiri rasanya, ntah berapa km dah aku berjalan dalam bas dan juga berjalan kaki..huhuhu teror kannnn? ha ha ha..
Kalau dah namanya nak berjalan, jangan mengeluh penat ok, kalau rasa nak penat dan letih, baik duduk rumah diam2, bukan kata berjalan msti ada duit, oh tidakk, bagi Lin kalau berjalan sekadar cuci2 mata pun jadilah, hilang gak stress tu, tapi bohong pulak kalau cakap takde duit langsung, takat budget beli rm20-50 tu, ada sangat kannnnn...huhuhuhu.
Tengok tempat jugak, kalau masuk kompleks besar tak payah le mimpi nak beli apa2 dengan rm50 tu, tapi kalau jalan kat bazar2 tepi jalan tu, haaa rm50 dapat 5 pasang tudung weiii..jadi la kannnn... :)


Inilah dia rombongan Kak Ros Geng Setaman tu, ada lagi yang takde dalam gambar tu, sibuk soping le katakan..hehehehehe..
Apa2 [pun cerita nanti kemudian Lin update ok..sebabnya banyak kerja tertangguh ni..huhuhuhu maklum le hari Sabtu Ahad berjalan tak ingat rumah..hahahaha :p





P/S: Hujung minggu yang mengembirakan...Syukur alhamdulilah....



9 comments:

  1. kami pon gembire trun kl

    tp jmpe sunah la hehe

    ReplyDelete
  2. perghhhh! kami pun gembira gak! hahahahahahah~

    ReplyDelete
  3. dapat! dapat! dapat bayangkan.. hik3

    yg penting kita enjoyyy!!

    ReplyDelete
  4. Iffah: ye ye tgk gambo je dh tau gembira kannn....
    dpt katak lagi kan..hehehehe

    ReplyDelete
  5. Sunah: nak katakkkkkkkkk jugakkkkkkk! huhuhuhu...tp x dpt katak, kek lapis pun jd le..hehehhe

    ReplyDelete
  6. Oh Oeya: Yesss yg penting hepi...beli tak beli lain cite..janji puas ilang stresssss...

    ReplyDelete
  7. As'salam Lin

    Oh jalan2 satu M'sia lah ni..hehehe.
    banyak ker shopping Lin :D?

    seronok kan bila sesekali jln2 bersama kawan2 mcm ni, hilang segala stress hihi

    ReplyDelete
  8. Wasalam Kak Ct: a'ah kak, jalan2 dlm mesia je, hehe. bukan kata ilang stress hilang sekejap semua tekanan..huhuhuhu :)

    ReplyDelete
  9. Lama weh i tak naik bas..

    Oh! Bas..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah membaca dan beri ulasan/komen..
Sebarang cadangan dan pendapat anda, amat di alu-alukan....
TQ..