Pisang 'Belalai' Gajah???


Salam semua...

Pelik??? tp Benar.... isshhh ishhhh panjangnye pisang tu berbuah kan, sampai mencecah ke tanah tu, skli masak tu, leh bt kenduri satu kampung kan?..hehehehehe
Gambar ni Lin dpt dr seorg kawan email kt Lin td, terkejut td Lin tgk, subhanallah itu la dia kuasa tuhan kan...takde yg pelik dlm dunia ni...
Tp....ermmmmm kenapa lak ada kena mengena dgn 'belalai gajah' ek? ermmmm
Lu fikir la sendirik..hahahahahahhaa



P/S: Baja apa le tuan punya pokok tu guna ek..ermmmmm


11 comments:

  1. hai sis..pisang sape ni?..pernah dengar, tapi tak pernah tengok...first time ni..masyaalah mcm ni rupanya,sampai ke tanah dia punya buah...

    ReplyDelete
  2. sure baja belalai gajah gak nih hehe

    ReplyDelete
  3. Subhanallah..

    pertama kali kita tengok nehh.. thanks yerr.. kerana telah terperanjatkan kita ngan gambar nehh..

    ReplyDelete
  4. x penah lagik an nengok pisang camni.

    ReplyDelete
  5. salam...Sis-Lin,

    ya tak ya jugak..nanti org kata kedekut laks..

    tq sudi komen..:))

    p/s: unik nya pisang belali gajah tu? tanda2 kebesaran allah swt..

    ReplyDelete
  6. wahhhhh kannnn..subhanallah..kuasa Tuhan..

    bolehh masuk believe or not nih...

    ReplyDelete
  7. pernah tgk dalam email...menakjubkan kuasa Allah SWT.....

    ReplyDelete
  8. pelik..
    ada gene gajah mungkin haha..

    ReplyDelete
  9. masya-Allah..
    sekampung boleh makan nie..
    bertuahnyer tuan tanah..

    ReplyDelete
  10. peh mmg pnjg la....sis pki baja ape ni?? erm sisi de ym x?? kalo ade add wani taw... syazwanimuhamad.tq

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.