Sunday, October 24, 2010

Pisang oh Pisang..

BY Sis Lin IN 3 comments

Salam semua...

Hurmmm pisang oh pisang..ishh apa aku nak buat dengan pisang ni ye?
Sampai termenung kat dapur di buatnya tadi memikir apa yang di buat dengan pisang ni, bukannya apa sebab semalam dah di buat cekodok, bakinya di buat lempeng, ni ada lagi 1sisir yang tinggal kat dapur tu, adeii naik kembang dok makan pisang pisang pisang..huhuhu
Kek? ermm kat rumah ni tak layan kek pisang, muffin? ye ye mungkin nak buat muffin kot, tadi dah belek2 respi sana sini, hehehe nak cari yang senang dan mudah je, malass nak buat yang banyak karenah..hehehe
Nasib baik le uma CMG tu jauh, kalau dekat aku hantar je rumah ko mat, dah siap nanti aku datang makan aje..hahahahaha....


*Eeee kalau hari Ahad, kena pulak hujan, mulalah perut ni berbunyi semacam jek, huhuhuhu..
Hujan2 ni dapat minum cendol pun sodapppp..yum yum yum...:)




P/S: Bila rajin serba serbi boleh jadi, bila malasaaa...ermm nak pegang sudip pun tak larat..kan kan kan.. :p


With Love

3 comments:

  1. sis, buat apam pisang...senang jerr...he..he...lagi nk senang, ngapp terusss...

    ReplyDelete
  2. Mas: hehe smlm sis buat cekodok jugak akhirnya..huhuhuhu... :)

    ReplyDelete
  3. ujan2 pekena cekodok sodappp sis heheh..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah membaca dan beri ulasan/komen..
Sebarang cadangan dan pendapat anda, amat di alu-alukan....
TQ..