Proses Ke-3...Bersambung

Salam semua...

Salam Ramadhan ke-4 bt semua..hrni panaz kt JB ni, mengugat jgk anak tekak ni kehausan, tp takpe, slgi iman kita kuat, slgi itu kita boleh bertahan, yg penting niat kan?..cewahhhh..
Ok hrni hubby cuti lg utk hr ke-2, nak siap kan pecah rumah pintu depan tu, tp korang nampak kan? pintu baru Lin tu dh siap pasang, so baru la hubby pecah, kalau tak cmne nk tutup pintu, ada tak tido malam kang berjaga...hehehehehe
Adeii berhabuk jgn ckp, dh mmg jd tradisi ni bermharajalela kt dlm rumah ni, kipas sana sini berpusing 1 arah ke depan jek, maaf la ye Kasawari, smlm mmg tak izinkan terjah ke sini, tgk le keadaan tu, sian kt budak2 tu ada astma kan? berhabuk2 keliling ni, nnti dh siap, jemput lah dtg berhari2 yek..



P/S: Menu hrni nak bt cucur udang, botok2, dan nasi pataya...ahakkksss




Proses Ke-3...Bersambung Proses Ke-3...Bersambung Reviewed by Sis Lin on Tuesday, August 25, 2009 Rating: 5

4 comments:

  1. takper.. nanti semua sudah siap.. leh bawak khemah camping kat luar tu.. hehe..

    nanti leh ar buka sama2... kita org masak baik punya.. import dari bazaar ramadhan lagi tu.. ha ha

    ReplyDelete
  2. sis kat sini ujan... sejuk ooooo...

    ReplyDelete
  3. Salam ziarah di petang ramadan

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.
The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.