Thursday, October 13, 2011

Spontaneous Thursday #9: UNfriend

BY Sis Lin IN 8 comments

Assalamualaikum wbt...


Ada aku kesah!!! 
Bila dapat tau 'DIA' UNfriend aku di FB...!!!!!!





Apa itu Spontaneous Thursday? 





P/S: Nak UNfriend ke nak ON ke, suka hati la cik kak oiii..ada aku kesah! lagi bagussss, tak semak kat wall aku!!!!! huh..!


8 comments:

  1. betul2..
    ramai lagi yang nak kawan.
    kannnnn

    ReplyDelete
  2. bleh carik kawan lain yg lagi best....:)

    ReplyDelete
  3. Ayu (CR): betul tu Ayu..lihat aje mana dia nak pergi, pusing2 balik, jumpa jugak, dunia ni kecik jek... :)

    ReplyDelete
  4. Lady Rina: Kannn...ramai lagi kawan yang menunggu... :)

    ReplyDelete
  5. Raya lalu ada kawan kena macam ni juga.. Kawan tu ignore je..

    Kita kawan eikkk :)

    ReplyDelete
  6. Retna: Ko tak kenal tp rasanya ko klu cakap ko mesti perasan orgnya..heheheh
    Nnnti aku cite ok.. :)

    ReplyDelete
  7. Oh Oeya: Laa kena juga ke? ermm kita bt x kesah je, bukan rugi pun x de kawan mcm dia..kan kan?

    Kita tetap kawan biaqpun belum jumpa kannnn...dh bertahun2 kannnn huhuhuh

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah membaca dan beri ulasan/komen..
Sebarang cadangan dan pendapat anda, amat di alu-alukan....
TQ..