Wednesday, October 05, 2011

Wordless Wednesday #14: Rokok

BY Sis Lin IN 6 comments

Assalamualaikum wbt...



Apa itu Wordless Wednesday?




P/S: Lu fikirlah sendiri...! huhuhuhu




6 comments:

  1. isapla byk2 lagi
    aigooooo..
    x penah nak serik deme perokok ni aihhh

    ReplyDelete
  2. sejak en zalie dah tak merokok.. hidung ayu dah kenal bau rokok walau perokok duduk jauh sebatu.......
    bencccccccccccii

    ReplyDelete
  3. Mau tersedak asap perokok tegar nampak hihi..
    tapi..
    entah2 diaorang tak heran pon erkkk!
    seram mak nokkk! mcm bunuh diri jerkk!

    ReplyDelete
  4. Embun: Huhuhu mika tu semua perokok tak amik peduli, jnji dpt beli hisap terus berasap..huhuhuhu

    ReplyDelete
  5. Ayu CR: Bagusnyaaaa....hubby Sis bila la nak stop rokok ni..huhuhu penat dah bebel tp tak masuk kepala...
    Jgn nnti kemudian hari sendiri kesal..huhuhu

    ReplyDelete
  6. Oh Oeya: Ishhh ingat mika tu heran?? ckp bebel 1000x pun masuk telinga kanan kuar telinga kiri kot..huhuhu..

    *sian laki aku (xde kena mengena just luah perasaan hahahahaaaa)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah membaca dan beri ulasan/komen..
Sebarang cadangan dan pendapat anda, amat di alu-alukan....
TQ..