Bakso-Buah Kluwek

Salam semua...
Sebut betul-betul...Kluwek..Klewek...muahahaha,tu la ramai yg x tau dn mmg x tau,org2 Indonesia je yg tau ini buah..keh3,klu respi Bakso msti nk ltk ini bru la sedap dan bru la original recipe...en3 ni pun khas utk Ct Delima dan Cik Mat Gebu tu,derang dok bergasak nk bt respi Bakso,tp mmg ssh nk cr ini buah Kluwek,klu di johor nih,nk cari pi Pasar Borong Pandan tu,kt area india jual rempah2 tu ada jual...byk tergantung je kt situ,klu dh kenal senang,tp klu x kenal,bila nk tnye tu,mmg ternganga la penjual tu...keh3..jd pi cari cepat..
:snow31:


P/S:Belajar sebut dulu bru pi beli ye...Kluwek..Kluwek..ha3

5 comments:

  1. pelik ni..buah kluek yer...mcm tiram je.

    ReplyDelete
  2. dah banyak kali belajar tapi lidah tak boleh sebut jugak. Keluweek...

    ReplyDelete
  3. kluwek???mmg tuh ke nama stndard buah nih???xde nama lain ke?nampak cam buah berangan jer kan

    ReplyDelete
  4. sy pn tak kenal benda alah nie... sebut2 nanti jd keluang

    ReplyDelete
  5. He..he...
    Susah nak sebut nih...

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..