Wah! Pelangi petang





Salam semua...
Sungguh menakjubkan, ye la, bknnye 'jakun' tp belum pernah lagi nampak pelangi tiba2 muncul betul2 depan rumah Lin waktu ptg smlm selepas hujan panas renyai2, semua jiran2 keluar tengok pelangi, ada jiran cina Lin tu siap sembahyang la pulak depan rumah, yang ada tu siap bergambar, macam Lin ni le,keh3...cuma gambar Lin ni x berapa terang, ye la guna Hp,hehehe...
Ada dongeng kan di sebalik kemunculan pelangi? tp lain orang lain cerita, lain orang lain pendapat, so x yah cerita la...muahahaha


P/S: Kot2 selepas nye kemunculan si Kasawari smlm yg ala2 orang bulan angkasawan tu x? wakakakah..syhhh

19 comments:

  1. waaaaaaaaaaaaaaah chantek arr pelangi petang.....

    (^_^)

    ♥Yanie Putrajaya♥
    *********************************

    ReplyDelete
  2. Yanie:Cantikkan....teruja sangat2...

    ReplyDelete
  3. cantiknya pelangi..tak jemu memandang...

    ReplyDelete
  4. indahnya pelangi bila dua mata bertemu pd satu titik..... salam singgah

    ReplyDelete
  5. pelangi petang.. cam dir kan.. dtg kejap je dlm hidup sis.. hehe

    ReplyDelete
  6. Cantik nya pelangi ciptaan tuhan..kenapa sekejap jer dia pergi...

    ReplyDelete
  7. La ni selalu sangat hujan lbh2 waktu petang.... kalau hujan panas boleh ler nengok pelangi. Tapi jangan tunjuk...nanti kudung jari..hehehe

    ReplyDelete
  8. uu.. lame suda x nampak pelangi.!! uhuhuh cam batak seketika. ehehehhe

    ReplyDelete
  9. Sekarang ni, kalau nampak pelangi, mmg jakun! Sbb jarang2 sangat dah kelihatan, kan?

    Lucky U, dapat tengok nih, life.

    I haven't seen a rainbow in ages!

    ReplyDelete
  10. Rossizam:Cantikkan...sesejuk mata memandang ingin mengapai...

    ReplyDelete
  11. Mohd Ramzi:Ermm bila 2 mata bertemu pd 1 titik,maka terjd lah satu keindahan yg luar biasa bila memandang..kan?

    ReplyDelete
  12. DirFara:Ermm..tp hidup jgn jd pelangi,kerana pelangi dtg dn akan pergi,biar jd keindahan nye yg akan di kenang dlm hati...

    ReplyDelete
  13. Ct Delima:Itu la Ct,tiada siapa dpt menahan nye dr pergi ilang begitu saje...

    ReplyDelete
  14. TokNabe:A'ah Tok,musim hujan sejak2 ni,tp iye ke dongeng tu klu tunjuk tangan kudung?

    ReplyDelete
  15. Amer Ann:Cantikkan..seindah ciptaan nye...

    ReplyDelete
  16. Liquid:Betul mmg susah nk nmpak pelangi,tp yg ni betul2 depan mata...

    ReplyDelete
  17. VersedAnggerik:Itu la,rase bertuah sngat dpt lihat pelangi..cam rase dekat nk mengapai...

    ReplyDelete
  18. pelangi dah ada tu mmg jab lagi kasawari muncul pancut air dgn baju org bulan.. he he

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..