Soping Di Raya Ke-4


Salam semua...

Org beraya2, kita dpt duit raya gi sopig sakan..hahahahahaha
Raya ke-4 tu Lin tak kemana2 siangnye, masak kenduri makan ramai2 sambil borak2, so ptgnye baru le kitaorg keluar, Lin bwk derang semua pusing2 1 bandar JB, pastu terus ke Angsana gi Romantika tgkt 5 tu, walaupun KL tu ada lg besar tp derang ni nak jgk beli kt sini, katanya kt sini paten corak bunga rose tu lain dr yg lain, so apalgi layannn je kan lah...hehehehe
Blk dr sana, semua kata mau pekena roti canai, apalagi mcm biase le, Habib le kita serang.jooommmm...Lin order roti tisu, yg gelak nye, bila ckp roti tampal dgn telur goyang, si anak sedara Hubby tu, gelak sampai nak terkucil, agknye tak pernah mkn le tu..mmg punn katanya...hahahahahaha
Adeiii lebih ketawa dr makan mlm tu, mmg tak leh tgk muka masing2 mesti gelak semua dek kernan telur goyang tu..hahahahahahaha



P/S: Telur goyang tu maksudnya..telur separuh masak le adeiiii...


No comments

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..