Sekejap Je Yek...

Salam semua...

Selamat Pagi semua, wah bersemangat waja semua la pg2 ni, ada yg senyum2 kambing, gelak2 lembu, sengih2 kerbau, al-maklum la, hrni semua nk blk awal, klu tanya nape, katanya 'Malam Jumaat'..fuhhh mau beryasinan mungkin yek..heheheheheh
Ok le, hrni pg ni, Lin nak keluar jap, gi mana lg, hrni kan hr Khamis so nk ke Pasar Tiram' tu, kawan2 ajk, lgpun boleh la jgk kita jeling2 pandang2 kot2 ada yg berkenan kan..lama gak x gi ni, selepas soping raya tue...
Dan utk sarapan pg ni, hrni nk makan 'Nasi Itik'..tp kalu dh abs kang rasanya nk sggh Restoran M.J tu la..muahahaha ok Lin nak siap2 kang blk kita sambung ok..tadaaaaaa



P/S: Ehem ehem..Lin x de ni, jgn dok ngumpat lak yek..hahahahahah kita ada pasang CCTV ni kt sini..:p


2 comments:

  1. tak ngumpat nyer..
    nasi ITIK?? macam nasi ayam ker?

    ReplyDelete
  2. salam lin...wah g pasar pagi sg tiram ek..borong sakan ke ni?...mane n3 barang yg dibeli..bg la tgok..akak pun lama x g sana..mmg juling air mater g pasar pagi tu jap..hehehe

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..