Monday, January 18, 2010

Hepi Besday DirFara

Salam semua...

Wehuuu 'betul x? ye ke? tak la..dh lepas la..mana ada, salah la'...ke ke ke
Ishh dok tanya2 gak, apa betul ke? eh ye ke? jap2 pi cari, kaji, selidik, skli betul le, eee sabo je le, apa la Dir ni, harijadi pun mau sorok2, takut kena terjah ke? kekekeke..
So hrni tak leh lari la yek, mmg betul la kan? hari ni hari jadi Dir? kan kan kan? he he he..

Sis sekeluarga & juga kawan2 ingin mengucapkan...
"Selamat Hari Jadi bt Dir"..
Semuga di panjangkan usia, di murahkan rezki, di berkati selalu, di limpahkan rahmat dan hidayah dan juga semuga kekal bhgia dn ceria hgga ke akhir hayat.
Juga tak lupa di doakan semuga di percepatkan jodoh berumahtangga dan Sis harap persahabatan kita akan kekal selamanya....Aminn..

Dir & Fara pasangan sejoli,
Kemesraan mereka menjadi iri,
Ke sana ke sini memang serasi,
Kad jemputan kawin bila mau bagi?...ngeh ngeh..


18hb Jan menjadi saksi,
Tiba masanya untuk di rai,
Semuga ceria sepanjang hari ini,
Selamat Hari Jadi Sis ucapkan sekali lagi..

*kredit gambar dr kawan Dir di FB..gambar terbaru tu,freshh lagi..kekeke

P/S: Apa? Kek pandan?? ayooo belum khatam lagi dok belajar ni..he he he he

4 comments:

  1. adehhhhh.. segan la letak gambar.. cilok eh?? hehehe... anyway thanks a lot sis!!!

    ReplyDelete
  2. hepi besday dir...semuga dipermudahkan ALLAH swt semua urusan dan bila nak naik pelamin?? :)

    ReplyDelete
  3. erkkk.. hujung bulan ni dir ngan fara naik pelamin.. hehe

    ReplyDelete
  4. hepi besday wat abg dir ittewww.. ihiks

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..