Saturday, January 16, 2010

Selamat berhujung minggu

BY Sis Lin IN , , 4 comments

Salam semua...

Huarrggghhh...aduyaii bila hujung minggu camni je, semua jd malas, letih, nak rehat2 je rasanya peluk bantal, tp keje rumah melambak tak siap2, mana nak basuh baju sekolah, kasut sekolah, gosok baju, lipat kain, angkat kain..opsssss he he he..:p
Iyee x abs2 keje rumah ni, nak tolong? mai le sini, tolong cuci toilet tu hah..ke ke ke..
Korang gi mana ek cuti2 ni, tgk wayang? cite apa? ermmm malas betul nk berasak2 dgn org2 ramai tu kt luar, dok uma plk mcm serba x kena, mcm cacing kepanasan je anak2 semua ni..ishhhh mana nak pi ni ek?....hu hu hu
Tgk le nanti, klu2 cuaca elok kang mlm nak ke bandar, ptg ni panas sangat rasanya, cari buku xtvt anak2 semua, dh 2mggu sekolah ni, kelas pun dh tetap, so boleh la beli buku xtvt mengikut aliran masing2...he he he
So..apa kes nk bt esok ni ek?
"Selamat le berhari minggu ye korang"..



P/S: Adeii...nak add ke x nak ek, nak ke x nak...motif?? ke ke ke ke

4 comments:

  1. time weekend ni ler..sy leh wat blog walking..cara moden bertandang ke rumah org.. ;)

    ReplyDelete
  2. salam kenal..
    have a nice weekend..

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah membaca dan beri ulasan/komen..
Sebarang cadangan dan pendapat anda, amat di alu-alukan....
TQ..