Khas untuk my ex-SMMB

Salam semua...

Hurmmm ini entry khas untuk seorg kwn sekolah Lin yg baru2 ni jumpa kat FB, dia PM kt inbox FB mintak Lin kuarkan gambar terbaru anak2 Lin dn juga family Lin sekeluarga kt blog, dh bgtau dh kt Fb ada album gambar Lin tp dia kata kt ofis dia x boleh bkk FB kecuali klu dia kat luar, tu pun ngadap kt CC jek..hehehe sian ko ek..:p, takpe la, aku bt entry khas untuk ko ni, bukannya apa, aku takut kang ada owang kata aku ni nak tunjuk2 plk, biasa le setengah2 blogger nie, tak boleh entry terlebih sikit, ada je spekulasi timbul..huhuhu
Ok le so nak x nak Lin kasi update le, ni kalo anak dara Lin tau amik gambo dia x cakap dia..adeiii mau pot pet pot pet di buatnya..huhuhuhuhu
*semua ni kira gambar yg terbaru.


*Ni anak sulung Lin, Nurul Nastasea namanya..sekolah tgkatan 4, ..yg sorg ni byk sangat songel, terlalu detail orgnya, jgn le ajk borak pasal makan, mcm2 yg ni x boleh yg tu x boleh..huhuhu nk jd pakar pemakanan agknya dia ni..:)


*Yg ni anak Lin no-2, Nurul Nazryyana, sekolah tgkatan 2, ermm yg sorg ni boleh puji, rajin, cepat belajar klu kita ajar dia, x kira le masak ke apa ke, dia seorg yg ingin nak mencuba sesuatu yg baru...:)


*Yg ni plk anak lelaki satu2 nya Lin, Md.Ridzuan, sekolah darjah 4, seorg ni mmg keras kepala sikit, klu kita suruh ada je yg dia jawab, isshh kadang2 jd kawan gaduh bertekak je dgn dia...huhuhu manja terlebih pun ada gak..:p


*Inilah keluarga kecil aku, cukup2 le dgn yg ada ni, 3org ni klu dh berjumpa kat rumah, mcm dh jd 10 org..bak kata Shai..'Keluarga yggggg Rumit'..hahahahahhaa sabo je le aku..



P/S: Hehehe yg ko tu bila lagi mau kawin daaaa? yg cinta 'monyet' ko tu zaman sekolah dulu tu x menjadi ek? hahahahaha..bercinta bagai nak rak dulu..hhehehehee


With Love

22 comments:

  1. cheap ambien no prescription ambien side effects for pregnant women - cheapest place buy ambien cr

    ReplyDelete
  2. xanax without a perscription xanax effects if not prescribed - side effects xanax xr 2mg

    ReplyDelete
  3. buy ativan dosage of ativan for anxiety - buy lorazepam uk

    ReplyDelete
  4. buy diazepam diazepam withdrawal length - diazepam 5 mg mylan 345

    ReplyDelete
  5. buy ambien online stories people ambien - ambien half life elderly

    ReplyDelete
  6. buy valium online legally valium grapefruit - valium valrelease diazepam sale

    ReplyDelete
  7. buy diazepam diazepam withdrawal alcohol - diazepam your system

    ReplyDelete
  8. cheap xanax no prescription how many 1mg xanax to overdose - 2mg xanax bars street price

    ReplyDelete
  9. ativan 2mg ativan xanax difference - lorazepam 1 mg anxiety

    ReplyDelete
  10. buy xanax what is xanax drug class - xanax on drug screen

    ReplyDelete
  11. xanax buy online no prescription order xanax online no prescription mastercard - buy alprazolam 0.5mg online

    ReplyDelete
  12. diazepam overdose diazepam what does it look like - diazepam 10mg alcohol

    ReplyDelete
  13. ativan for anxiety ativan side effects vision - generic lorazepam 1mg

    ReplyDelete
  14. diazepam 10mg can you buy diazepam online - diazepam high dosage

    ReplyDelete
  15. buy ativan online picture of lorazepam 1mg - ativan for alcohol detox

    ReplyDelete
  16. cheap soma online uses for carisoprodol 350 mg - medication stronger than soma

    ReplyDelete
  17. discount soma can i buy soma online - carisoprodol recreational use

    ReplyDelete
  18. no prescription:valium valium 5mg in - buy valium online without rx

    ReplyDelete
  19. soma for sale buy soma online in florida - jogo de soma online

    ReplyDelete
  20. buy valium online valium schedule 1 drug - buy valium no prescription uk

    ReplyDelete
  21. soma no prescription buy soma puzzle - carisoprodol in urine test

    ReplyDelete
  22. buy soma online soma generic fedex no prescription - carisoprodol 350 mg get you high

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..