Saturday, January 22, 2011

謝謝芋頭葉

Salam semua...

謝謝芋頭葉 
Maksudnya 'Terima kasih daun keladi'..hehehehe
Alaaa sesekali nak tulis cina tu pun kowang nak gelak..apadaaaa...
Ye terima kasih kat jiran depan rumah aku ni, tiap-tiap tahun mesti dia hantar sekotak limau dan sebekas kuih/biskut, tak kisah le kuih apa, yang penting ingatan dan ikhlas tu yang ada..
Dok tengah baru nak sidai'sotong kering'..dengar owang panggil..'Lin o Lin'..hehehehe..rupanya Chris jiran depan datang bawak kotak limau...tq tq tq
Sama juga bila tiba raya puasa, aku bagi gak kat dia kuih tradisional dan juga 1 tiffin mangkuk tingkat lauk pauk di pagi hari, adat berjiran kena le sepakat baru dapat berkat..betul tak??


*Mau ka?? aiyakk beli sendili maaa....:p kekekeke..
Habis jugak dekat 4 bijik sekali aku bedal sambil tengok cite 'Ngangkung' tadi...kekeke mau cirit jugak ni kang..(lawas) hahahahaha


*Biskut pun ada, walaupun beli kat pasaraya tapi kalau dah bagi free sedap aja kan...tapi memang sedap la, siyes nie..dah habis separuh dah tu aku dengan hubby bedal..kakakakakah...




P/S: Tu baru sekotak..tunggu hubby bawak balik dan jiran yang lain pulak bagi..kalau dah banyak sangat esok-esok, aku jual 3 bijik rm5..hahahahaha ada yang mau ka????....lalalalalala



With Love

8 comments:

  1. owh sedapnye...
    ngah tunggu kuih bulan free

    ;)

    ReplyDelete
  2. best berjiran ngan chinese nie..dulu mase i kat batu pahat, jiran tepi ngan belakang chinese, so time raye dieorang, byk diorng bg hamper & angpau

    ReplyDelete
  3. hehehehe..alaa..x pyh jual..bg la..cian yg x dpt limau ni..jiran2 melayu je

    ReplyDelete
  4. alaaaaa.. bestmnya! kita belum dapat limau lagi kali ni! bila ni limau nak muncul!

    rezeki tu..

    slam singgah jalan jalan... :)

    ReplyDelete
  5. iena: itu le kelebihan 1 malaysia kan..:0

    ReplyDelete
  6. Asrul: kuih bulan..tp CNY kuih bulan x byk..kena tggu chap goh meh sok..lg bykkkk

    ReplyDelete
  7. Amaliana: hehehe mai le sis bg sedozen..cukup x? hehehe

    ReplyDelete
  8. Kella: salam kella...esok2 dpt le berbakul2 tuh..manis2 limau nya...:)

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..