WORDLESS WEDNESDAY - KOPI TENGGEK

WORDLESS WEDNESDAY - KOPI TENGGEK | JANGAN gelak yaa, memang itulah namanya Kopi Tenggek, dan jangan salah sebut pulak, nak taip ni pun hati-hati, takut typo kang jadi Tonggek pulak, nayaa jerr hahahaha.. Korang pernah ke minum di Warung Kopi Tenggek Tanjung Piai tu? Sis belum ada kesempatan lagi, one day. 

Tapi Suami dengki, kelmarin, dia ada kerja di sana, dia pi hantar gambar dia pekena Kopi Tenggek di wahtsapp, grrrr buat terliur orang ajer. Tapi Suami ada belikan kopi dan bekas tenggeknya bawa balik, takut Bini merajuk ler tu hahaha.. dalamnya ada kopi sebotol dan bekas tenggek kopinya. Nanti Sis cuba okay. Sekotak RM25 hengget..

Kopi Tenggek Tanjung Piai


P/S: Malam tadi mimpi, dapat cincin emas besar giler batu dia hahahaha 😆

10 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. OK. Nanti nak tengok camne rupa tenggeknya tu.

    Cincin batu besar? Uuuu mendapat la tu kejap lagi hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha ada nanti Sis kongsi yaa, tunggu Sis sampai situ minum situ, baru Sis kongsi..

      Delete
  2. hhahahha cincin apa je la tu weii :p

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Kann, kopinya tenggek atas cawan PC kekdahnya hehehe

      Delete
  4. Replies
    1. Belum try sampai laaa ni, sebab pi bercuti, nanti aku try yaa hahahaa

      Delete
  5. Sedap sangat agaknya kopi tenggek tu ek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kann Wak, pekat likat kopinya.. Suami kata sedap...

      Delete

Post a Comment

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment