Friday, August 12, 2011

Tanda Tanya ak.a ?

Assalamualaikum wbt...

Entry luahan hati nun jauh kat dalam hati aku ni...
*tiada kena mengena baik yang hidup atau yang mati, jika ada sesiapa yang terasa di sini MAAF...

Image search dari en.google.

MAAF aku belum bersedia nak terima apa yang aku dengar, dari perkara kecik sekarang dah jadi besar, juga dah pun jadi isu semasa, sana sini orang memandang dengan penuh sinis, silap2 hari, pandang sebelah mata pun tak hingin, kenapa?? aku pun tak tau....*cuba senyum tak perlu kata apa2..

MAAF dalam bercerita mungkin ada yang aku tak sedar, hari2 aku bukak Fb hari2 aku update blog, rutin harian aku memang semuanya berkaitan dengan Fb & blog, jika selama ni status aku di Fb jadi salah ditafsir sesetengah orang, ok aku minta maaf walaupun aku tak mention pun nama sapa2, tapi apa pula kaitannya dengan cerita yang lain2 tu yang disampaikan....*itu memang aku tak faham..motif???

MAAF jika apa yang sama2 borak telah disampaikan lari dari apa yang sama2 dibincangkan, itu namanya fitnah! itu boleh mendatangkan marah dan juga ketidak adilan bagi aku, kenapa mesti aku saja yang orang tuding jari? kenapa tidak semua orang, cerita yang sama juga bercerita, tapi kenapa mesti aku? dan kenapa mesti ditokok tambah?....*takpe aku redha...

MAAF bila hati aku jadi tertanya2, jadi maknanya hati aku belum nak terima apa yang berlaku sekarang, bila dikenangkan sebelum berlakunya, ada ke aku ni terlalu kejam hingga boleh jadi sebegini keadaannya. Mungkin ada silap besar aku yang dikurniakan mulut tak reti diam ini suka bercerita dan berkongsi dengan semua tapi aku lupa rupanya ada yang jaja cite pasal aku...*syukur pada mu Tuhan..

MAAF kalau satu cite jadi dua, kalau dua dah jadi satu balik, rasanya owang dah tak percaya kan...jadi itulah masaalah aku sekarang yang dikelilingi seribu satu persolan....yang tak tau akan mula bertanya, yang dah tau mula bercerita kenapa, jadi aku rasa supaya tak memanjangkan lagi cerita..diam itu lebih baik dari bukak mulut bercerita yang sebenarnya...*pasrah dalam semua keadaan...

Kesimpulannya: Kita tetap KAWAN selamanya...
Thankx buat 'sesaorang' yang datang berterus terang dengan aku..kalau tak memang aku tak tau..sangat sedih waktu tangisan kita  berpelukan...hanya 'kita' berdua yang tau betapa besar agungnya erti persahabatan ketika itu..huhuhuhu sukar nak luah dengan kata2... :((





P/S: Ada bagusnya juga jadi orang bisu + pekak  kannnnnn...? tak banyak dosaaaa...ermmmmm


3 comments:

  1. sabar lah... manusia ni mmg tak sempurna... salah faham tu biasa... tapi kalau trus terang itu lebih elok...
    have a nice day!

    ReplyDelete
  2. Semut senyum: Betul tu...berterus terang lebih baik dr buat muka kannnnnn...
    klu tak kita tak apa kesalahan kita..huhuhuhu...

    hv a nice day to you too...:)

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..