Betul kata 'nyonya' tu memang sedap!

Assalamualaikum wbt...

Yep! memang tak sah lagi memang aku masak sedap, bukan sebab sayur tu yang sedap! hahahahahaha...
Kalau ada sesiapa yang baca entry sebelum ni di SINI, mesti tau cerita disebalik gambo tu, dari entry tu keluar sampai la ni masih tak tau lagi apa nama sebenarnya sayur tu, mungkin 'mak ayah' dia tak daftar lagi kot, sebab tu susah sangat owang nak kenal bagitau nama..ermmmmm
Ada yang kata asparagus..bukannnn, ada yang kaya species daun bawang, mungkin juga cuma batang dia keras pulak, kalau daun bawang lembut..arghhhhhhhhhh fening fening...


Tak kisah la apa namanya..yang pasti dah selesai pun, dan anak2 pun suka makannya, ada bunyi rangup bila makannnya ala2 camni 'krup krup krup' hahahahahahahah...
Dengan itu aku nak namakannya resepi  ni 'Sayur 'no name' goreng seafood' wahhh ada kelassssss gitu...:p




P/S: Harini masak kari ayam..sekali naik angin aku bila 'ayam' tu marah kat akuuuuuuuu!!!!!! 


Betul kata 'nyonya' tu memang sedap! Betul kata 'nyonya' tu memang sedap! Reviewed by Sis Lin on Friday, August 12, 2011 Rating: 5

5 comments:

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.
The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.