Friday, August 12, 2011

Betul kata 'nyonya' tu memang sedap!

BY Sis Lin IN 5 comments

Assalamualaikum wbt...

Yep! memang tak sah lagi memang aku masak sedap, bukan sebab sayur tu yang sedap! hahahahahaha...
Kalau ada sesiapa yang baca entry sebelum ni di SINI, mesti tau cerita disebalik gambo tu, dari entry tu keluar sampai la ni masih tak tau lagi apa nama sebenarnya sayur tu, mungkin 'mak ayah' dia tak daftar lagi kot, sebab tu susah sangat owang nak kenal bagitau nama..ermmmmm
Ada yang kata asparagus..bukannnn, ada yang kaya species daun bawang, mungkin juga cuma batang dia keras pulak, kalau daun bawang lembut..arghhhhhhhhhh fening fening...


Tak kisah la apa namanya..yang pasti dah selesai pun, dan anak2 pun suka makannya, ada bunyi rangup bila makannnya ala2 camni 'krup krup krup' hahahahahahahah...
Dengan itu aku nak namakannya resepi  ni 'Sayur 'no name' goreng seafood' wahhh ada kelassssss gitu...:p




P/S: Harini masak kari ayam..sekali naik angin aku bila 'ayam' tu marah kat akuuuuuuuu!!!!!! 


5 comments:

Terima kasih sudi singgah membaca dan beri ulasan/komen..
Sebarang cadangan dan pendapat anda, amat di alu-alukan....
TQ..