Wednesday, August 10, 2011

Wordless Wednesday #5 : Sedap.

BY Sis Lin IN 24 comments

Assalamualaikum wbt..

Tak terkata, diam seketika melihatnya dan sambil ternganga...
Oooo Kak...air liur meleleh tu Kak, kasi lap ok, kang makruh puasanya :p


-Nasi Lemak Ayam sambal power @Pasar Malam a.k.a Bazar Ramadhan Larkin bersebelahan dengan Stadium..sebungkus rm6.50...
Memang shedappppppppppppp!!!!




 P/S: Biasanya yang jauh tu le yang sedap dan teringat..hu hu hu hu..


24 comments:

  1. cam sedap je...

    tp xsanggup la plak nk ke larkin semata2 utk ini..huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. Faa.Rosli: Mmg sedap sangat2..lagi2 sambal dia...perghh power!..

    ReplyDelete
  3. ha ha ha. bertambah la lemak sebab makan nasi lemak. nasib aku x makan.

    ha ha ha...

    ReplyDelete
  4. Shaizhar: Tapi mmg sedap wooooooo...tanya Retna dgn Naz..licinnnnnnnnnnn

    ReplyDelete
  5. Makaih, berlonggok2 ayam dia. Sedap hingga menjilat pinggan! Hehe.


    Wordless Wednesday #4

    ReplyDelete
  6. tu dia kak.. nie mesti sedap terangkat nie

    ReplyDelete
  7. hamboii sdpnye..sy mkn bende same je..huhu..bazaar sini x byk pilihan...

    ReplyDelete
  8. Ekin: hehehe mmg sedap dan pans2 lagi waktu tu....:)

    ReplyDelete
  9. IED: Terangkat tu idok le..tp mmg sedap powwr sambal dia..ayam dia semua belah sebelah tang paha tau...sedappp!

    ReplyDelete
  10. Wawa: Alalala siannya...klu kat Jb area uma sis ni..ermmm boleh kata ikut nafsu mmg membazir je..huhuhu byk sangat pilihan...

    ReplyDelete
  11. ako pun terbayang2 la ayam dia..
    sambal mmg marbeles kan....

    adehh... rasa nak buka lagi arr minggu ni tapiii....

    ReplyDelete
  12. Retna: Kannn..jom ar apalagi, ko balik ahad lepas buka..ataupun Isnin tu cuti je ar...ke MC ke..hahahahahaha....

    nnti info tau sampai jam berapa ok..

    ReplyDelete
  13. Khansyaa: hehehe opsss sori..:p

    ReplyDelete
  14. Hans: Meh ar..mmg sedap power..tak rugi dgn harga nya yg mahal tu...ayam dia belah sebelah tau..bukan belah kecil..hehehehe

    ReplyDelete
  15. tu arrr.... tapi ako dah beli tket... erk takkan nak 'burn' hhehee ...

    psstt ako sampai sabtu jam 8.10 pagi :-)

    ReplyDelete
  16. Retna: ermmm ok2...mana tau ubah fikiran..hahahahaha :p

    ok2 nnti aku amik ko ok..pastu kita lepak sat kat uma Beep2 yokkk :)

    ReplyDelete
  17. oraitttt!!!

    pssttt ako tgh berkira2 la ni nak balik bila hahaha

    ko kijam kan nak hasut ako!! ahha

    ReplyDelete
  18. Retna: Hahahahaa...lalalala mai mai..kita bukak pose makan keliling 1 bazar nnti..bertong2 air katira leh togak!

    ko ckp nk mkn apa? aku crkan..hehehe

    ReplyDelete
  19. cehh!!!!
    nyampaaahhhh bluwekkk :p

    ReplyDelete
  20. Retna: Hahahahaha adeiiii yg penting pagi tu kita terjah! hahahahahahha

    ReplyDelete
  21. Uuuuiiihhh.. yg menjual ni confident boleh abisss ni masak manyakkk gitu..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah membaca dan beri ulasan/komen..
Sebarang cadangan dan pendapat anda, amat di alu-alukan....
TQ..