Friday, August 12, 2011

Luahan Hati ikhlas.

BY Sis Lin IN 14 comments


Assalamualaikum wbt....

Arghhhh kenapa emosi aku harini, terlalu sensitif dan terlalu risau memikirkan'nya'...
Padahal takde apa pun..senang cakap dalam bahasa pasar 'peduli apa! ada aku kesah!' tapi kenapa ek balik2 fikir bende yang sama..balik2 benda yang sama juga bermain dalam kepala otak ni, berulang2 aku baca entrynya, nak faham aku dah sangat faham, tak faham aku memang dah faham..adeiiiiiiiiiiiiiii..
Takpe takpe..aku doakan 'mereka' akan bersatu juga dan akan kekal hingga ke jinjang pelamin dan kekal bahagia hingga ke akhir hayat..Aminnnn
*jangan telefon saya dan bertanya ye..nanti saya emo!!!!
Lagu dan senikata ni khas untuk kamu berdua..untuk sidia tujukan untuk sidia *jangan merajuk2 ler* ..:p
*kowang pun jangan tanya 'siapa' dia ok! baca aje la yekkkkk , yang dah buat2 aje tak tau yek..hahaha *sambil jeling bangunnan BNM..hahahahahaha

Nak dengar klik play.

Luahan Hati-Kristal.
Pertama kali ku dengar suaramu
Sayunya hatiku merindui dirimu
Walaupun belum kita bersua muka
Namun aku tetap jatuh cinta
Pertama kali ku bertemu denganmu
Hatiku terpaut melihat senyumanmu
Aku mengharap engkau menerimaku
Kerna aku bersedia menyintaimu
Akan ku renang lautan yang berapi
Membuktikan kehebatannya cinta ini
Tetapi jikala kau meninggalkan aku
Terhiris hati ini
Terguris jiwa ini
Menangis tak berlagu
Biarpun ombak yang merubah pantai
Kasihku takkan hancur berderai
Biarpun hari berganti hari
Dirimu tetap ku nanti
Sayangku pimpinkan tanganku
Menuju mahligai bahgia
Kita bersama nikmati kisah cinta
Hidup bagaikan di syurga
Oh Kasih
Akan ku renang lautan yang berapi
Membuktikan kehebatannya cinta ini
Tetapi jikala kau meninggalkan aku
Terhiris hati ini
Terguris jiwa ini
Menangis tak berlagu
Biarpun ombak yang merubah pantai
Kasihku takkan hancur berderai
Biarpun hari berganti hari
Dirimu tetap ku nanti
Sayangku pimpinkan tanganku
Menuju mahligai bahgia
Kita bersama nikmati kisah cinta
Hidup bagaikan di syurga
Oh Kasih







P/S: Aku perihatin sebagai sahabat dan juga seorang kakak.....



14 comments:

  1. Shaizhar: Tak payahhhhhhhhh...buat2 tak tau ajeeee :p

    ReplyDelete
  2. sis lin : tak ada masa nak merajuk2.

    ReplyDelete
  3. Shaizhar: hahahahaha..laaaa ko merajuk ke?????? hahahahahaha

    ReplyDelete
  4. erkk erkk...
    jeling menjeling...

    jap jap ko tuju kat ako ker?
    asal ako terasa ek?
    ke ke alaaaa ni yang maleh nak pk2 nih...

    ye ye ko x bagi pk tapi ako tatap nak pk..
    alaaaaa
    rasa tak best nih
    huhu

    ReplyDelete
  5. psstt dah lama ko tak buah 'teh tarik' utk ako...

    ReplyDelete
  6. Retna: hahahahaha aku jeling suruh ko faham..bukan utk ko..yeapadaaaaaaaaaaaaa....

    tggu hujung minggu ni aku cerita...*wink*

    ReplyDelete
  7. Semut Senyum: Kannnn...mudah2an...Aminnnnnnnn

    ReplyDelete
  8. hoh?? pasal siapa ni? kenapa lagu tu macam kena batang idung..ahahahahha

    ReplyDelete
  9. tatau siapa

    tapi hope dorg berbaik

    sukeeeee

    ReplyDelete
  10. Sunah: hahahaha kannnnnnnn....
    ok2 nak tuju lagu bolehhhhhhh??? hahahha

    ReplyDelete
  11. Iffah: hahaha sapa? sapa? cuba tgk dalam cermin..ada nampak x? hahahahaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah membaca dan beri ulasan/komen..
Sebarang cadangan dan pendapat anda, amat di alu-alukan....
TQ..